اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

روابط عمومی شهرداری‌ها خود را به‌روز می‌کنند

رئیس ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: مدیران روابط عمومی شهرداری تهران خود را موظف می دانند که اطلاعات خود را به روز و مطابق با نیاز های حوزه کاری خود کنند .

روابط عمومی شهرداری‌ها خود را به‌روز می‌کنند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا عبدالمطهر محمدخانی رئیس ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران درباره نقش آموزش برای ارتقاء سطح روابط‌عمومی‌ها گفت: سرعت تحولات در حوزه ارتباطات بسیار زیاد است، رشد رسانه‌های جدید و شکل‌گیری پدیده‌های نوظهور در حوزه ارتباط باعث شده که مدیران ارتباطی شهرداری خودشان را ملزم به این امر کنند که دائم اطلاعاتشان را به روز کنند و با سنجیدن شرایط دانش مورد نیاز در هر زمان را کسب کنند.

وی گفت: شهرداری تهران هم خود را بی‌نیاز از کسب دانش روز  نمی‌داند و به همین خاطر همه مدیران ارتباطی در این زمینه موظف هستند که دانش‌اندوزی کنند و دانش خود را به روز کنند.

وی افزود: برای این کار باید سراغ بهتر بستر برویم که توانمندی بالایی داشته باشد جایی مثل دانشکده خبرگزاری فارس، انتخاب این دانشکده و همکاری با آن دلیل مهمی داشت که عبارت است از اینکه در اینجا به صورت واقعی دو حوزه تئوریک و آکادمی و عرصه عمل و اجرا در حوزه رسانه با یکدیگر جمع شدند یک خبرگزاری مشهور و باسابقه و یک دانشکده توانمند به ما کمک می‌کند تا در طراحی این دوره‌های آموزشی بتوانیم کاربردی‌تری سرفصل‌ها را  طراحی کرده  و اطلاعات دقیق‌تر و روزآمدی را به شرکت‌کنندگان بدهیم که به درد آنها بخورد.

محمد خانی گفت: دوره‌های شروع شده را با جدیت پیگیری می‌کنیم، بحث‌های مختلفی مثل کمپین‌سازی، سواد رسانه، بحث شبکه‌های اجتماعی و... موارد دیگر می‌تواند به همکاران ما در روابط عمومی در بحث ارتقاء دانش و به روز آوری اطلاعات کمک کند.

وی درباره ادامه این دوره‌ها گفت: با همراهی دوستان خبرگزاری فارس و مجموعه همکارانمان در روابط عمومی شهرداری تهران با توجه به فضایی که ایجاد شده است در پایان نظرات آنها را می‌گیریم و با نیاز سنجی که انجام می‌شود در آینده می‌توانیم دوره‌های تکمیلی هم داشته باشیم.

وی در پایان گفت: امروزه با توجه به گسترش پلتفرم‌های ارتباطی و فضای مجازی، مجموعه روابط عمومی شهرداری تهران دائما در حال گسترش و ارزیابی ارتباطی خود با مردم و اهالی رسانه است.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول