اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

توطئه و جنگ داخلی آخرین ضربه و نفس‌های دشمن است

امام‌جمعه لاهیجان با بیان اینکه اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در کشور تنفس مصنوعی دشمن است، گفت: توطئه و جنگ داخلی آخرین ضربه و نفس‌های دشمن است

توطئه و جنگ داخلی آخرین ضربه و نفس‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان؛ حجت الاسلام والمسلمین جواد سلیمانی در حاشیه مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهید مدافع امنیت «حمید پورنوروز» در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار کرد: اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در کشور تنفس مصنوعی دشمن است.

وی توطئه و جنگ داخلی را آخرین ضربه و نفس‌های دشمن دانست و افزود: دشمن تلاش می‌کند با عادی‌انگاری و اطاله اغتشاشات در کشور به نظام ضربه بزند.

امام‌جمعه لاهیجان با بیان اینکه دشمن یک لحظه هم از توطئه و کینه توزی دست برنمی‌دارد، گفت: در ۴۳ سال اخیر دشمن اتاق جنگ علیه نظام تشکیل داده و شبانه روز و تمام قد در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی است.

سلیمانی، اقدامات دشمن علیه نظام اسلامی را سازمان‌دهی شده و هدفمند عنوان کرد و افزود: دشمن ۴۳ سال است که علیه نظام اسلامی و مردم این کشور جنایت می‌کند. 

وی، بصیرت و هوشیاری را لازمه برون رفت از فتنه‌ها برشمرد و گفت: عدم دستپاچگی، بصیرت افزایی و گوش به فرمان رهبری بود مسیر حق را از باطل مشخص می‌کند.

اعتراض به وضعیت‌ها و عملکردها حق مسلم مردم است

امام‌جمعه لاهیجان با بیان اینکه اعتراض به وضعیت‌ها و عملکردها حق مسلم افراد است، گفت: مسیر اعتراض و مطالبه گری با اغتشاش، خونریزی و درگیری‌های خیابانی تفاوت دارد.

سلیمانی با بیان اینکه حوادث اخیر رسانه‌های معاند و تروریسم را معرفی کرد، گفت: خواص، نخبگان فرهنگی و رسانه‌ای و جامعه روحانیت در فتنه‌های خیابانی اخیر وظیفه سنگینی دارند.

وی با اشاره به قرارگیری در جنگ شناختی و رسانه‌ای افزود: خبرنگاران و رسانه‌های انقلابی و دلسوز نقش اقناع سازی دارند. 

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه امروز جهاد تبیین تکلیف همگانی است، گفت: تبیین دستاوردها، پاسخگویی به شبهه افکنی‌ها و دروغ پردازی‌ها و همچنین جهاد تصمیم و اقدام باید در اولویت قرار گیرد.

لزوم تسهیل اشتغال و اقتصاد

سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آبستن حوادث تلخ و شیرین بسیار است، افزود: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی که مهم‌ترین مطالبه مردم است باید در اولویت مسؤولان قرار گیرد و تسهیل بخشی امور اشتغال و اقتصاد در کشور سبب حل مشکلات معیشتی می‌شود.

امام جمعه لاهیجان ملت ایران را با بصیر و انقلابی عنوان کرد و گفت: برخی مسؤولان در شناخت مردم انقلابی ایران دچار مشکل و ضعف هستند و همین موضوع مسبب چالش‌هایی در کشور شده است.

سلیمانی با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم شهدا در گیلان و سایر نقاط کشور بیان کرد: مردم شهیدپرور و قدرشناس ایران اسلامی هیچ چیزی را با انقلاب و خون شهدا معاوضه نمی‌کنند و مردم با سفره‌های خالی و دردهای در سینه به میدان مبارزه حق علیه باطل آمدند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول