اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خبر خوب| تنها دارایی که وقف امام مهربانی‌ها شد

خانم ناصری تنها دارایی‌ مادی خود را که یک باغ بوده وقف امام رضا(ع) کرده تا از عواید فروشش، زائرسرای زائران کم‌برخوردار در مشهد تکمیل شود و دلدادگان بیشتری به زیارت حرم آقا مشرف شوند.

خبر خوب| تنها دارایی که وقف امام مهربانی‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مالک یک باغ در چالوس، تنها دارایی‌ خود را وقف زائران امام رضا(ع) کرد.

با توسعه بسترهای وقف و تسهیل مشارکت در این کار خیرخواهانه، زمینه‌‌ای فراهم شده تا انجام وقف برای احداث و تکمیل زائرسرا در مشهد با هدف اسکان زائران کم‌ برخوردار نیز امکان‌پذیر باشد.

در ماه‌های اخیر خیران بسیاری با وقف دارایی‌های نقدی و غیرنقدی خود، در این شیوه جدید وقف شریک شده‌اند و حالا حانم «منظر ناصری مرتضوی» هم به جمع آنها پیوسته است؛ آن هم با وقف یک باغ هزار متری در منطقه لابار چالوس، که حدود ۸۰ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.

تنها دارایی‌ مادی خانم ناصری همین یک باغ بود که حالا آن را وقف امام رضا(ع) کرده است تا از عواید فروشش، زائرسرای زائران کم‌برخوردار در مشهد تکمیل شود و دلدادگان بیشتری به زیارت حرم آقا مشرف شوند.

بانوی واقف امام رضا(ع)، حرم مطهر رضوی را بهترین و مطمئن‌ترین مکان برای وقف و نذر می‌داند و تاکید می‌کند که با اطمینان و اطلاع کامل از این‌که آستان قدس رضوی با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده، نیات واقفان را اجرا و در همان جایی که خواسته شده، هزینه می‌کند، اکنون هم مطمئن است که در سفر بعدی به مشهد، شاهد بخش‌هایی از زائرسرای رضوی خواهد بود که با عواید فروش باغ وی ساخته می‌شود و در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول