اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دوگانه سوز شدن 55 واحد نانوایی/۱۳ درصد از واحدهای نانوایی سطح شهر زنجان دوگانه سوز شده‌اند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون سیستم سوخت ۵۵ واحد نانوایی لواش و بربری در این استان دوگانه سوز شده است و دیگر واحدهای فعال در این صنف نیز باید نسبت به دوگانه سوز کردن واحدهای خود اقدام کنند.

دوگانه سوز شدن 55 واحد نانوایی/۱۳ درصد از واحدهای نانوایی سطح شهر زنجان دوگانه سوز شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ولی اله زمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون سیستم سوخت ۵۵ واحد نانوایی لواش و بربری در این استان دوگانه سوز شده است و دیگر واحدهای فعال در این صنف نیز باید نسبت به دوگانه سوز کردن واحدهای خود اقدام کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان  افزود: واحدهای نانوایی دوگانه سوز دارای سوخت گاز طبیعی هستند که ۵۵ واحد به سیستم سوخت گازوئیل و همزمان ۹ واحد دیگر به سیستم موتور برق نیز مجهز شده اند.
وی گفت: با دوگانه سوز شدن واحدهای نانوایی در زمان قطعی گاز و مواقع اضطراری مشکلی در پخت نان از سوی نانوایان به لحاظ سوخت وجود نخواهد داشت.

زمانی با بیان اینکه روند دوگانه سوز کردن واحدهای نانوایی در استان زنجان ادامه دارد، افزود: بیشترین واحدهای نانوایی این استان در شهرستان زنجان فعال و فقط ۱۳ درصد از این واحدها دوگانه سوز هستند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان دارای حدود یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی فعال که شامل لواش، بربری، سنگک و تافتون است، تصریح کرد: این استان ۶ کارخانه آرد سازی و ۸ سیلوی خصوصی و دولتی دارد که هر کدام از این کارخانه ها و سیلوها مجهز به آزمایشگاه هستند.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول