اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

لیگ برتر والیبال بانوان| جدال حساس سریک با خودروسازان/ قعر نشینان میزبان، بالا نشینان

هفته پنجم لیگ برتر زنان در شرایطی پیگیری خواهد شد که تیم‌های سایپا و سریک به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا فاتح این دیدار علاوه بر کسب رتبه نخست جدول، تنها تیم بدون شکست باقی بماند.

لیگ برتر والیبال بانوان| جدال حساس سریک با خودروسازان/ قعر نشینان میزبان، بالا نشینان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه بیستم آبان با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، شهرکرد و رفسنجان پیگیری می‌شود.

سایپا تهران – سریک گنبد

سایپا که با 4 برد و 12 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد در سالن فدراسیون والیبال میزبان سریک گنبد خواهد بود. دیداری که پیروزی در آن برای شاگردان هاشمی و حجتی بسیار حائز اهمیت است چرا که تیم بازنده می‌تواند به رده های پایین تر سقوط کند. این دیدار با توجه به بدون شکست بدون 2 تیم سایپا و سریک جذاب خواهد بود، همچنین تیم سریک گنبد با 4 پیروزی و 11 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

صدیق گفتار وارنا – پیکان تهران

صدیق گفتار فردا میزبان پیکانی است که با سه برد و 9 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و تلاش خواهد کرد تا در این دیدار به پیروزی برسد. پیروزی شاگردان نیلوفر رشیدی در این دیدار می تواند آن ها را به جمع مدعیان برگردانند و به رده های بالا برسند. صدیق گفتار هم پس از گذشت 4 هفته همچنان بدون برد به همراه تیم والیبال جهان بین چهارمحال در انتهای جدول حضور دارد. شاگردان سرمتی نیا به دنبال پیروزی در این دیدار هستند تا بتوانند خود را از قعر جدول جدا کنند.

جهان‌بین چهارمحال – ذوب‌آهن اصفهان

در آخرین مسابقه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بانوان هم جهان بین در شهرکرد میزبان ذوب‌آهن رده سومی است. این بازی در شرایطی برگزار خواهد شد که 2 تیم به پیروزی در این دیدار نیازمند هستند. شاگردان فارسانی در هفته پنجم رقابت‌ها محکوم به پیروزی هستند، چرا که اگر در این دیدار شکست بخورند کارشان در ادامه لیگ بسیار سخت خواهد شد. در این میان شاگردان بحرینی هم به دنبال پیروزی و ارتقا جایگاه خود در جدول رده بندی لیگ هستند.

رقابت تیم‌های پنجم و ششم جدول یکی دیگر از مسابقات هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان است. طلوع مهر یزد و مس رفسنجان که هر دو یک برد و 3 امتیاز را دارند به مصاف هم خواهند رفت. پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم و حساس خواهد بود.

برنامه کامل هفته پنجم دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان:

ساعت 13 – سالن فدراسیون تهران/ سایپا تهران – سریک گنبد

ساعت 13 – سالن سیپان تهران/ صدیق گفتار وارنا – پیکان تهران

ساعت 13 – سالن 9 دی رفسنجان/ مس رفسنجان – طلوع‌مهر یزد

ساعت 13 – سالن تختی شهرکرد / جهان‌بین چهارمحال – ذوب‌آهن اصفهان

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول