اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آیین نامه جدید سرمایه گذاری در کشور در حال تدوین است

مدیرکل امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های استانداری هرمزگان گفت: آیین نامه‌ای جدیدی در بحث سرمایه‌گذاری در کشور در حال تدوین است که نظرات سرمایه‌گذاران، شهرداران و اعضای شورا می‌تواند راه گشای این آیین نامه باشد.

آیین نامه جدید سرمایه گذاری در کشور در حال تدوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صفر صادقی پور مدیرکل امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های استانداری هرمزگان امشب در نشست تخصصی شناسایی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری ها و جذب سرمایه گذاران، اظهار داشت :  هزینه های جاری  شهرداری ها بسیار گران و سر سام آور  شده که سبب سختی و چالشی  اداره کردن شهرهای شده است.

وی افزود: شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد عمومی و غیردولتی که مردم از بدو تولد با این سیستم سر و کار دارند و این ویژگی نمایانگر ارتباط مردم با این نهاد است، در معرض انتظارات بسیاری قرار دارند.

به گفته مدیرکل امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های استانداری هرمزگان، شهرداری‌ها باید به سمت درآمدهای پایدار غیر دولتی سوق پیدا کنند و با منابع پایدار درآمدی از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه‌ها رضایت مندی مردمی ایجاد شود.

صفر صادقی پور ادامه داد: قطعا امروز شهرداری‌ها نمی توانند بدون ظرفیت استفاده سرمایه گذار پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به ظرفیت‌های نوار ساحلی و پتانسیل‌های  آن اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم بهترین بهره برداری را از خط نوار ساحلی انجام و در راستای گردشگری و جذب سرمایه گذار از آن بهره ببریم.

مدیرکل امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های استانداری هرمزگان،گفت : امروز شهرداری ها توان عملیات و اجرایی تمام پروژه های سرمایه گذاری را ندارند و با جذب سرمایه گذار و مشارکت آنها در پروژه‌های شهرداری این خلع برطرف می شود و شاهد پیشرفت و توسعه در فضای شهری خواهیم بود.

صادقی پور، اشتراک گذاری تجربیات موفق در حوزه‌های شهری را امری موفق دانست و خاطرنشان کرد: آیین نامه‌ای جدیدی در بحث سرمایه‌گذاری در کشور در حال تدوین است که نظرات سرمایه‌گذاران حاضر در این جلسه، شهرداران و اعضای شورا می‌تواند راه گشا باشد.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول