اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اهدای خون در روزهای سرد سال فراموش نشود

مدیرکل انتقال خون مازندران با اعلام اینکه نیاز به خون و فرآورده‌های خونی، دائمی و همیشگی است، گفت: از سویی بیماران خاص چشم انتظار حضور هم‌نوعان در پایگاه‌های انتقال خون هستند.

اهدای خون در روزهای سرد سال فراموش نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عبدالله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این روزها با توجه به فصل سرما، شیوع آنفلوآنزا و سرماخوردگی، کرونا و فعال بودن مدارس و دانشگاه‌ها شاهد کاهش مراجعات مردم برای اهدای خون هستیم.

وی با اعلام اینکه نیاز به خون و فرآورده‌های خونی، دائمی و همیشگی است، افزود: از سویی بیماران خاص چشم انتظار حضور همنوعان در پایگاه‌های انتقال خون هستند.

مدیرکل انتقال خون مازندران بیان کرد: درست است ذخایر خون هنوز کاهش نیافته ولی ادامه این وضعیت و کاهش حضور نگران‌کننده است.

محمدی‌فیروزجایی با اعلام اینکه انتقال خون استان وظیفه تامین خون و فرآورده‌های خون ۴۸ مرکز درمانی استان را برعهده دارد، تصریح کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌های انتقال خون به‌طور کامل رعایت می‌شود و اهداکنندگان از این نظر نگران نباشند.

وی گفت: مردم نوع‌دوست مازندران در این روزهای بیماران را تنها نگذارند و همانند همیشه در کنار بیماران باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول