اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جزئیات تشییع پیکر شهید بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان جزئیات تشییع پیکر شهید بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی را تشریح کرد.

جزئیات تشییع پیکر شهید بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ احمدرضا منشوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدای مدافع امنیت در استان گیلان از جان خود برای حفظ آرامش در کشور و مرزهای کشور گذشته‌اند، اظهار کرد: شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت و حرم، با نثار کردن خون پاک خود به حفظ این‌ نظام مقدس و ایجاد آرامش در کشور کمک کردند. 

وی وجود سه شهید مدافع امنیت در استان گیلان را نشان‌دهنده اوج وفاداری و ولایتمداری مردم این استان دانست و گفت: مردم گیلان چه در طول دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از حریم اهل بیت و همچنین در دفاع و ایجاد امنیت در کشور، ولایتمداری خود را نشان دادند و وجود سه شهید مدافع امنیت تایید کننده همین مهم می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به شهادت سومین شهید مدافع امنیت در استان گیلان بیان کرد: شب گذشته شهید بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی در حین انجام وظیفه و دستگیری یکی از لیدرهای آشوب‌های اخیر در بندر کیاشهر، راننده یک دستگاه سواری تندر ۹۰ که لیدر اغتشاشات اخیر در کیاشهر بود با سرعتی جنون‌آمیز به سمت مدافعان امنیت حرکت کرده و شهید یوسفی را به شهادت رساند.

منشوری از تشییع و برگزاری مراسم وداع با پیکر پاک شهید بسیجی مدافع امنیت خبر داد و افزود: مراسم وداع با پیکر پاک شهید بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای شهرستان آستانه‌اشرفیه برگزار و مراسم تدفین این شهید هم روز جمعه ساعت ۹ صبح از مقابل کانون بسیج شهرستان آستانه‌اشرفیه تشییع و سپس در گلزار شهدای این شهر به خاک آرامیده خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول