اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جهاد تبیین، شاهراه غلبه بر جنگ ترکیبی دشمن است

مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجادعلیه السلام هرمزگان با بیان اینکه دشمن در آشوب‌های اخیر در کشور به دنبال جنگ ترکیبی و تصویر سازی در اذهان مردم است، گفت: جهاد تبیین، شاهراه غلبه بر جنگ ترکیبی دشمن است.

جهاد تبیین، شاهراه غلبه بر جنگ ترکیبی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی ظهر امروز در نشست تبیین مسائل پشت پرده اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: دشمن با موج سواری رسانه‌های دروغ پرداز خود با هزینه‌های بسیار سنگین علیه انقلاب اسلامی ایران به دنبال تصویرسازی از مواردی است که وجود خارجی ندارد.

وی، توطئه جاری در کشور را محصول سیاست‌های آمریکا، انگلیس، آل سعود و رژیم صهیونیستی دانست و بیان داشت: این دشمنان قسم خورده در این جنگ ترکیبی در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و امنیتی را مورد تخریب قرار داده و از طرفی با گسترش تحریم ها به خیال خود با مانع تراشی‌ در این عرصه‌ها می‌تواند راه‌های توسعه و پیشرفت و توسعه اقتصادی در ایران را ببندد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان ادامه داد: در این جنگ ترکیبی دشمن علاوه به روایت‌ سازی‌های دروغین، فریب و تمرکز بر جنگ خیابانی به تولید بازی‌های ضد ایرانی و ضد اسلامی روی آورده است.

حجت الاسلام پولادی ضمن تاکید بر روایت‌گری و تبیین واقعیت‌ها و تحلیل‌های واقع‎بینانه جامعه به جوانان و خانواده‌ها، گفت: هدایت فکر جوانان و نوجوانان به سوی دروغ پردازی فضای مجازی از اقدامات دشمنان می‌باشد که محصول آن تصویر سازی در اذهان و بازی با هیجانات آن‌ها در کف خیابان‌ها است.

وی افزود: دشمن نمی‌تواند قدرت جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورها را ببینید به همین دلیل رهبرمعظم انقلاب فرمودند، جنگ جنگ روایت‌هاست پس روایت کنید، اگر شما مطالب را روایت نکردید دیگران روایت می‌کنند و واقعیات را جور دیگری جلوه می‌دهند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان با بیان اینکه تربیت یافته طراز انقلاب اسلامی فریب جنگ ادراکی و ترکیبی دشمن را نمی‌خورد، عنوان کرد: از بستر انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس ما شهدایی مثل سردار دل‌ها حاج قاسم، شهدای حرم و شهدای امنیت بزرگ شدند که موجب عزت و افتخار کشورمان شدند.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول