اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

شریعتی: لزوم حل مشکل ۲۷ ساله زمین‌های جهاد در زرند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: بیش از هزار نفر از مردم زرند ۲۷ سال پیش با سختی و با امید سرمایه‌گذاری و یا داشتن مسکن مناسب اقدام به خرید زمین کردند که باید این زمین‌ها هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شوند.

شریعتی: لزوم حل مشکل ۲۷ ساله زمین‌های جهاد در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، با درخواست عفت شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان، جلسه پیگیری رفع مشکلات زمین‌های واگذار شده توسط جهاد کشاورزی زرند در سازمان جهاد کشاورزی کرمان برگزار شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در این جلسه اظهار کرد: پس از ۲۷ سال از واگذاری زمین به مردم زرند عدم تعیین‌تکلیف این زمین‌ها قابل قبول نیست و مدیران نباید توپ را در زمین دیگری بیندازند.
عفت شریعتی افزود: بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم زرند ۲۷ سال پیش با سختی و با امید سرمایه‌گذاری و یا داشتن مسکن مناسب اقدام به خرید زمین کردند که متاسفانه تخلفات سال‌های گذشته مدیران دامن مردم ما را گرفته و موجب ضرر مالی بزرگی به آنها شده است.

وی ادامه داد : این مسأله به هر نحو ممکن باید حل شود و هرگونه اقدام که نیاز است ما از تهران و به کمک دولت انجام خواهیم داد که امید از دست رفته مردم برگردد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان ادامه داد: ما خواستار تشکیل جلسه حقوق بیت‌المال در زرند هستیم تا از طریق این جلسه صدای مردم به مدیران مربوطه برسد و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول