اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

حمایت دولت از کسب‌وکارهای کوچک اینترنتی/ ثبت خودکار در درگاه ملی مجوزها چه مزیتی دارد؟

یک فعال در بازار کسب و کارهای اینترنتی گفت: بسیاری از کسب وکارهایی که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کردند بسیار کوچک هستند و با مسائل اداری آشنایی ندارند. با اجرای این طرح، از انجام اقدامات اداری دست و پا گیر بی نیاز خواهند شد.

حمایت دولت از کسب‌وکارهای کوچک اینترنتی/ ثبت خودکار در درگاه ملی مجوزها چه مزیتی دارد؟

حسن یعقوبی یک فعال در بازار کسب و کارهای اینترنتی در گفت وگو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، درباره بسته حمایتی دولت از کسب و کارهای فضای مجازی،‌گفت: یکی از نکات چشم گیر بسته حمایتی دولت ثبت خودکار کسب‌وکار اینترنتی در درگاه ملی مجوزها با حضور در پلتفرم‌های داخلی است.

وی گفت: این امکان بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند؛ زیرا در حال حاضر کسب و کار باید هم برای مجوز ساماندهی سایت و هم مجوز ای نماد اقدام کند که هر کدام فرآیندهای مخصوص به خود را دارد و شاید اساسا دریافت این مجوزها در ابتدای راه برای کسب وکار ممکن نباشد.

به گفته وی، بسیاری از کسب وکارهایی که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کردند بسیار کوچک هستند و با مسائل اداری آشنایی ندارند. در صورت ابلاغ و اجرایی شدن این امکان، کسب و کارهای کوچک از انجام اقدامات اداری دست و پا گیر بی نیاز خواهند شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول