اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نطق وکلای ملت/ جنگ ترکیبی استکبار جهانی در قالب امپراتوری دیکتاتوری رسانه‌ای

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، به مسائلی همچون اقدامات خصمانه دشمن و همچنین برخی فریب خوردگان داخلی، علیه انقلاب و ملت ایران اشاره کردند.

نطق وکلای ملت/ جنگ ترکیبی استکبار جهانی در قالب امپراتوری دیکتاتوری رسانه‌ای

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس؛ مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی صبح امروز(چهارشنبه، 18 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود شهادت مظلومانه 4 تن از دلاورمردان لرستانی در اغتشاشات اخیر را سند افتخار ولایتمداری و میهن دوستی مردم لرستان و برملا کننده چهره واقعی مدعی دروغین «زن، زندگی آزادی» دانست و گفت: همه این عزیزان در استان لرستان پرپر شده و جان عزیز خود را فدای امنیت و آزادی ایران اسلامی کردند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نبرد حق و باطل از همان ابتدای خلقت و در خانواده آدم ابوالبشر آغاز شد، گفت: با کشته شدن هابیل توسط برادرش، گمان می رفت که ریشه حق از جا کنده شده و قصه خوبان به پایان رسیده است اما چنین نشد و نبرد حق و باطل سکه رایج زندگی فرزندان آدم شد.

وی در ادامه با بیان اینکه فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ایستادگی یک ملت بزرگ برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و در یک کلمه اعتلای کلمه الله بود که در این مسیر موفقیت های چشمگیر و ناکامی های تلخی به چشم می خورد، عنوان کرد: اما حجم ناکامی ها در این میان ناچیز است. دشمن به دنبال آن است که مقصد ملت مومن و تمدن ساز ایران را از خدا به خرما و از عرش به فرش منحرف کند و ما را به بندگی طاغوت بازگرداند.

ویس کرمی با بیان اینکه استکبارجهانی ما را ذلیل می خواهد و با ایران مستقل و آزاد و یکپارچه مشکل دارد، اظهار داشت: چون تفکر ولایت فقیه را ضامن تحقق این کمالات می داند، ستون خیمه را نشانه گرفته است. هنر انقلاب اسلامی این بود که جوانان را از عشرتکده ها بیرون کشید و آنها را در دفاع مقدس آسمانی کرد و این فرمول را به گستره جهان صادر و نهادینه کرد و در همان زمان هم شیطان گروهی از جوانان ما را فریب داد که بعضا از خانواده های محترم و مبارزی بودند و قصه نبرد حق و باطل باز هم امتداد پیدا کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: راهکار مبارزه با باطل را هم قرآن مشخص کرده است. پیروزی یا شهادت. چیزی که هیچگاه دشمنان خارجی و منافقین داخلی نتوانستند عمق این مفهوم بنیادین را درک کرده و این انقلاب هنوز ظرفیت تربیت جوانان و نوجوانان خود و آسمانی کردن آنها را دارد. فرهنگ، عفت، میهن دوستی و خداپرستی در ذات ایرانی نهفته و تا تاریخ نشان می دهد این مردم موحد بوده اند و از این رو بی نزاکتی، تن فروشی و دین فروشی در این مملکت مشتری دائمی ندارد. خشونت های اغتشاشات اخیر نیز ریشه در همین عدم همراهی مردم با دشمنان انقلاب اسلامی دارد چرا که پس از ناامید شدن از همراهی مردم به انتقام از مردم روی آوردند.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که خداوند با کسی عهدی ندارد جز عهد خودش، عنوان کرد: جمهوری اسلامی چاره ای ندارد جز اینکه معاد و معاش را تؤامان فراهم کند و به همین منوال کسی حق ندارد به بهانه مشکلات اقتصادی به ارزش های اسلامی و ملی دهن کجی کند و دیگری مجاز نیست که مشکلات معیشتی مردم را به گفتاردرمانی و دعادرمانی حواله دهد. امنیت و عدالت حداکثری هدف تشکیل حکومت اسلامی است و چاره ای جز پایبندی به قانون وجود ندارد از این رو هرگونه دعوت به تفرقه و قانون شکنی حتما ریشه در القائات دشمن دارد.

ویس کرمی اضافه کرد: دشمن بداند اهل سنت ایران محب اهل بیت(ع) و طرفدار جمهوری اسلامی بوده و برای استقرار و حفظ آن شهدای فراوانی تقدیم کرده از این رو پیشنهاد می کنم آب در هاون نکوبیده و انتقادات برادران اهل سنت را به اختلافات مذهبی یا مخالفت با اصل نظام تعبیر نکنند.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی در یک جنگ ترکیبی، تمام خباثت و ناجوانمردی خود را در قالب امپراتوری دیکتاتوری رسانه ای به میدان آورده و یک جنگ شناختی تمام عیار را آغاز کرده که حتی الامکان حقیقت، بیان و روشن نشود و اگر حقیقتی هم بیان شد با توهین و افترا گوینده را از بیان حقیقت و سایرین را از دفاع از او پشیمان کند که راهکار اساسی در این مقطع شکستن مارپیچ سکوت رسانه ای به وسیله جهاد تبیین است و تنها در این صورت است که رسانه دشمن دو طرفه می شود و به خودش باز می گردد.

وی اضافه کرد: به عنوان نمونه عینی خشونتی که معدود داعشی های وطنی برای ایجاد رعب و وحشت در مردم ایجاد و با دستان پلید خود در فضای رسانه ای منتشر می کردند، پرده از چهره کریه آنها برداشت و همه مردم فهیم ایران به زودی دریافتند که این قماش نه به کرامت زن اعتقاد دارند و نه برای زن و آزادی و زندگی مردم بی گناه ارزش قائل بوده و علیرغم فشار سنگین معیشتی و دلخوری های جدی از عملکرد برخی مسئولان، با آنها همراهی نکردند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تهدید واقعی برای انقلاب اسلامی چند نوجوان هیجان زده یا چند به اصطلاح سلبریتی که معدود و تعدادی فالوورهای مجازی دارند و یا معدودی اغتشاشگر خیابانی نیست بلکه تهدید واقعی دور شدن از آرمان های انقلاب اسلامی همانند عدالت و مردم داری و شایسته سالاری است.

در ادامه احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرکرد در نطق میان دستور گفت: سلام دانشمندان ایران به مدار 500 کیلومتری زمین را به ملت مقاوم ایران اسلامی تبریک عرض می کنم و به پاس حضور باشکوه جوانان عزیز در یوم الله 13 آبان خدا را شاکریم. جوانان عزیز شما صحنه های ماندگاری از غیرتمندی را در تاریخ این سرزمین به تصویر کشیده اید و حتما می دانید در مقابل آرزوی های بزرگ موانعی وجود دارد شما حتما در مورد آندلوس که روزگاری مهد تمدن شد و علم در اروپا از همان تمدن آندلوسی قرون اولیه اسلام شکوفا شد داستان هایی خوانده اید که خود غربی ها هم به آن معترض هستند و حتما می دانید چه بلایی بر سر آندلوس آوردند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس ادامه داد: بخش مهم توصیه یکی ازمسئولان تراز اول رژیم صهیونیستی در سال های گذشته به آمریکا این بود نظام اسلامی ایران به مردم و جوانان آن متکی است،  جوانان نظام اسلامی ایران را حفظ کرده اند باید کاری کنیم که آن را رها کنند، راهش آندلوسی کردن ایران است. جوانان را باید ترویج فرهنگ غربی و تربیت آمریکایی به واگرایی نسبت به دین، فرهنگ، سنت و تاریخشان سوق داد.

وی تاکید کرد: به عنوان جوانی از سرزمین ولایتمدار چهارمحال و بختیاری به جوانان غیرتمند ایران اسلامی به ترکمن های هنرمند، کردهای شجاع، بلوچ های میهن دوست، لرها و کردهای غیور و اعراب مهمان نواز جنوب و همه اقوام عاشق وطن که در کنار هم عاشقانه ایستاده ایم تا با ایران یکپارچه و متحد به آرزوهایمان برسیم عرض می کنم دشمنان این سرزمین توطئه بسیار خطرناک برای سرزمین آبا و اجدادمان طراحی کرده اند، آنها می دانند این سرزمین خالق تمدن های بزرگ است و در گام دوم انقلاب به دنبال خلق تمدن نوین اسلامی است لذا برای در هم شکستنمان یک جنگ ترکیبی پیچیده را طراحی کرده اند.

این نماینده مجلس مطرح کرد: آمریکایی ها در سال های گذشته ساختار این جنگ ترکیبی را با ناتو فرهنگی سازمان داده اند، خزانه داری آمریکا اقتصاد خود را به خدمت گرفته اند و امروز با مدیریت رسانه ای خود هر پدیده ای را با تصویرسازی هوشمند برعلیه وحدت و انسجام ملی ما به کار می گیرد. یک نمونه از این تصویرسازی ها را در بحث فوت خانم امینی همه دیدیم. دختری در کشور ما فوت می کند سران قوا همه حساس وارد میدان می شوند، کمیته حقیقت یاب تشکیل می شود و نهایتا مشخص می شود که هیچ ضرب و شتمی عامل فوت نبوده اما با اپراتوری دروغ پرداز رسانه،  تصویر سیاهی از ایران به عنوان ناقض حقوق بشر می سازند و عزاخانه تشکیل می دهند و آنچنان واقعیت را تحریف می کنند که حتی برخی  سلبیریتی های ورزشی و هنری ناخواسته در این تحریف غرق می شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اما همین اپراتوری رسانه ای با تصویرسازی هوشمند اجازه نمی دهد کشته شدن جوان سیاه پوست 25 ساله آمریکایی، جلر واکر، که با 40 گلوله پلیس به قتل رسید به بهانه تخلف رانندگی، جهان این صحنه را ببیند و تنها تصویری از ضرورت اقتدار پلیس آمریکا به جهان مخابره می شود. امروز بر همه جوانان عزیز فرض است که خود را مجهز به سلاح سواد رسانه کنند و بر قوای سه گانه فرض است که هر کدام به وظایف خود در قانونمند شدن فضای مجازی و تکمیل شبکه ملی اطلاعات اهتمام بورزد و روسای سه قوه در این باره مسئولیت خطیر و تاریخی دارند و باید در برابر کوتاهی ها در محضر خدای متعال استغفار کنند.

وی اظهار داشت: اگر دانش آموز، دانشجو، فعال سیاسی- اجتماعی، سمن ها و گروه های مردمی یا فعالان احزاب سیاسی یا نخبگان علمی ما نقدی به موضوعی از مسائل کشور داشته باشند همه وظیفه داریم بستر گفتگوهای نقادانه را فراهم کنیم و سخن آنها را بشنویم و برای باز شدن گره های ذهنی به جدال احسن روی بیاوریم اما آیا آن مقام مسئول، آنهایی که به برکت اعتماد مردم و هزینه های بیشمار و خون های مظلوم بر زمین نشسته بر سر سفره نظام نشسته آن حق دارند در جایگاه اپوزوسیون نظام بنشینند، آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه تابناک امامین انقلاب را نقد کنند؟ آیا می شود نماینده مجلس باشید، یا وزیر باشید یا مسئولی در کرسی صدارت باشید آنگاه به جای پاسخگویی و تبیین قانون و بصیرت افزایی و باز کردن گره ذهنی دانشجویان و جوانان عزیز در جایگاه نقد مسلمات دین و اندیشه های تابناک امامین انقلاب خود را قرار دهید.

راستینه بیان کرد: هیات رئیسه محترم و همکاران عزیز فلسفه وجودی ما تلاش برای پیاده سازی احکام دین خدا، قانونگذاری در راستای قانون اساسی و شرع مقدس برای فراهم کردن زندگی بهتر، سعادت دنیا و آخر ملت عزیزمان است، چه کسی به مسئولین حق داده که همچون روشنفکر نماها و منتقدین در این فضای غبارآلود که رسانه های تروریست پرور آمریکایی-صهیونیستی- سعودی در غول های رسانه ای خود مدافع حقوق بشر شده اند و برای به لجن کشیدن زن و مردم واژه مظلوم «آزادی» را به مسلخ برده اند، خواسته یا ناخواسته پیاده نظام این جنگ ترکیبی شود.

این نماینده بیان کرد: مقام مسئولی در جمع دانشجویان تکیه اش بر استقلال فکری و آزاد اندیشی است اما نمونه ای که ذکر می کند در خصوص حجاب باطل است و می گوید اصلاحات نیاز است الان باید عملیاتی شود و سه دسته را مخالف اصلاحات مدنظر معرفی می کند« یک عده نمی فهمند، یک عده وضع فعلی به نفعشان و یک عده به دنبال رزومه جهت تایید صلاحیت آن 12 نفرند» آقای عزیز اولا جایگاه آن 12 نفر نبود میراث خمینی کبیر به دست تکنوکرات ها و منحرفین 100 ها بار به تاراج رفته بود. ثانیا در مقام آزاد اندیشی چطور به خود اجازه می دهی دیگران را نفهم خطاب کنی؟ ثالثا شما در مقام استاد دانشگاه یا فعال سیاسی- اجتماعی نیستید شما مسئول این مملکت هستید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور مردم از وضعیت فرهنگی جامعه گله مند هستند خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و جریان های مومن انقلابی از این وضعیت رها شده فرهنگی ناراضی هستند لطفا مصوبه 867 شورای انقلاب فرهنگی را پیگیری کنید، آقای وزیر ورزش و جوانان سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ندای ملکوتی هویت ملی ما است اگر بازیکنی در تیم های ملی از خواندن سرود ملی خجالت می کشد شایستگی نمایندگی این ملت را ندارد.

همچنین مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در نطق میان دستور خود گفت: برای اولین بار در تاریخ ایران در سال 1357 انقلاب اسلامی به منظور تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و رهایی از استعمار شرق و غرب، مردم ایران به پا خواستند و متعاقب آن با در سال 1358 برای اولین بار رفراندوم انتخاب نوع حکومت در ایران برگزار شد که با اکثریت 98/2 درصدی به جمهوری اسلامی ایران رای دادند که بنا نهاده شد، هنوز چند ماهی از این همه پرسی نگذشته بود که دولت آمریکا و هم پیمانانش با تحریک و تسلیح گروه‌‎های تجزیه‌طلب به دنبال آشوب در مرزهای جمهوری اسلامی بودند و بلافاصله حمله نظامی به ایران را طراحی کردند و کشوری که انقلاب کرده بود را درگیر یک جنگ تحمیلی 8 ساله کردند.

وی تصریح کرد: اعضای محترم مجالس آمریکا و کشورهای اروپایی، شما اگر جای ملت بزرگ ایران اسلامی بودید چه نگاهی به دولت‌های خودتان می‌داشتید؟ به یاد بیاورید یک گروه تروریستی به نام سازمان مجاهدین خلق که در ایران به نام سازمان منافقین شناخته می‌شوند 8 سال با حمایت دولت‌های شما در عراق با مردم ایران جنگیدند و به محض پذیرش قطعنامه 598 با حمله به شهرهای مرزی ایران، مردم بی‌دفاع ایران را از جمله زن، مرد، کودک، نوجوان و جوان را مورد هدف و کشتار قرار دادند که دولت‌های شما و از جمله بخشی از نمایندگان مجالس آمریکا و اروپا با حشر و نشری که با بخشی از مسئولین زن این گروه تروریستی داشتند، حمایت خود را به صورت علنی اعلام کردند و دولت‌های شما حتی کشتار هزاران نفر از مردم بی‌دفاع را نه تنها محکوم نکردند بلکه از همدردی هم امتناع ورزیدند.

گودرزوند چگینی خاطرنشان کرد: پس از استقرار دولت مردمی عراق، دولت‌های شما متاسفانه این گروه تروریستی را که سابقه جنایت آنها بر همه مردم ایران روشن است مورد حمایت قرار دادند و در یک کشور اروپایی به نام آلبانی برای آموزش‌های خرابکاری و کشتار مردم ایران مستقر کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: آقایان و خانم‌های مجالس آمریکا و اروپا، آیا در کشورهای شما اعتراض‌های صنفی وجود ندارد؟ آیا اعتراض به نحوه کارکردها در دولت‌های شما وجود ندارد؟ دولت‌های شما با چه توجیهاتی از هر اعتراضی که علیه دولت قانونی صورت می‌گیرد از جمله سال‌های 1378، 1388، 1396 و 1398 و سال جاری بلافاصله شبکه‌های اجاره‌ای خود را برای تبدیل اعتراضات به اغتشاشات بکار می‌گیرند و اجازه نمی‌دهند معترضین در محیطی آرام و منطقی به بیان موضوعات به صورت مسالمت‌آمیز خود بپردازند و بلافاصله تیم‌های تروریستی به منظور تبدیل اعتراضات به اغتشاشات در جهت تخریب، کشتار و تحریک جوانان و ناامن کردن کشور می‌شوند.

وی اظهار کرد: این ظلم به مردم ایران نیست؟ این مداخله کردن در امور داخلی یک کشور مستقل نیست؟ چرا حقوق بشری شما صرفا و یک طرفه در ایران دیده می شوند؟ آیا شما اره شدن قاشقچی را ندیدید؟ آیا شما کشته شدن هزاران کودک، نوجوان و جوان فلسطینی را ندیدید؟ آیا این کار بخاطر استقلال ایران و زیر یوغ نبودن مردم ایران است؟ آیا به نظرتان مردم ایران دریافت حق توحش را قبل از انقلاب اسلامی توسط دولت‌های شما فراموش کرده‌اند؟

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اعضای محترم مجالس آمریکا و کشورهای اروپایی، این نوع نگرش دولت‌های شما به ملت ایران و استفاده ابزاری از گروه‌های تجزیه‌طلب به منظور جلوگیری از رشد و پیشرفت در میان مردم ایران راهی ندارد و آنان که در چهل سال گذشته ایران را با همه سختی‌ها رها کرده‌اند و در حال خوشگذرانی در کشورهای آمریکایی و اروپایی هستند تعیین‌کننده سرنوشت ایران اسلامی نمی‌توانند باشند.

رجبی _ فارس, [۰۹/۱۱/۲۰۲۲ ۱۲:۱۳ ب.ظ]
سیدجواد حسینی کیا  نماینده مردم سنقر نیز در نطق میان دستور خود با سلام و درود به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین  درود به ارواح طیبه شهدای گرانقدر اسلام، گفت: انقلاب اسلامی شجره طبیه‌ای  که اصل‌های ثابت و فرعها فی السماء است، در خصوص وقایع اخیر باید گفت که جوانانی که به خیابان‌ها آمده بودند دو دسته هستند، نخست جوانانی که از بی شغلی، تورم ، گرانی  و عدم ازدواج بی بهره بودند،که دولت باید برای حل مشکلات آنها چاره اندیشی کند و برای سفره آنها که کوچک شده است تدبیری داشته باشد، اینها فرزندان این نظام هستند اما دسته دوم اغتشاشگران وصل به سرویس‌های جاسوسی هستند که دستگاه قضا باید با اقتدار با دشمنان برخورد کند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی  افزود: خواست مردم در 13 آبان ماه برخورد  قاطع با اغتشاشگران بود، لذا دستگاه قضا و مجموعه‌های امنیتی در برابر یک آزمون بزرگ قرار دارند؛ کوچکترین مماشات با کسانی که با سلاح‌های سرد و گرم به مردم بیگناه حمله کرده‌اند پذیرفتی نیست؛ بر خود فرض می‌دانم از سپاه پاسداران انقلاب، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و بسیج همیشه سرافراز جمهوری اسلامی  برای حضور میدانی و خویشتن داری در مقابل اغتشاشگران تقدیر و تشکر نمایم.

وی خطاب به رییس جمهور تاکید کرد: تیم اقتصادی کشور با برنامه‌های جهادی ظاهر نشده است؛ چاره اندیشی داشته باشید، بانک مرکزی به وظایف ذاتی خود به درستی عمل نکرده است؛ افزایش قیمت دلار و ارز این ادعا را ثابت می‌کند؛ متاسفانه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تنها 3 درصد به وظایف خود عمل کرده‌اند؛ جلوی وام‌های اعلامی 200 میلیونی تومانی مسکن به روستاییان، وام ازدواج وفرزند آوری را گرفته‌اند.

حسینی کیا همچنین افزود: عدم نظارت دولت و عدم اعتنا به قانون و در نهایت نارضایتی اجتماعی برای مردم  به وجود آورده است؛ لذا برای این مسئله چاره اندیشی داشته باشید تا تدبیری صورت پذیرد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رییس جمهور افزود: مطالبه بحق بازنشستگان استان‌های درگیر جنگ، اعطای حق مناطق جنگی است،که قانون هم هست، اما متاسفانه سازمان برنامه و بودجه به آن اعتنا و عمل نمی‌کند ،از سویی دیگر متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان امری ضروریست.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: توجه جدی به تربیت دانش آموزان و نظارت بر عملکرد معلمان امری حیاتی است، چه اتفاقی رخ داده که خروجی آموزش و پرورش بیاید کف خیابان؟ لذا نظام آموزش و پرورش نیازمند بازنگری و نظارت جدی است.آقای وزیر باقیمانده نیروهای نهضتی، حق التدریسی و پیش دبستانی‌ها که مطالبه بحق این عزیزان است نیازمندتعیین تکلیف سریع و فوری هستند.

حسینی کیا خطاب به وزیر بهداشت و درمان یادآور شد:کمبود دارو با هدف گران کردن آن ظلم و جفایی بزرگ به مردم عزیز کشورمان بود که اتفاق افتاد، دستگاه قضا و دستگاه‌های امنیتی به این موضوع ورود کنند تا ببینند مافیای دارو که پشت این قصه بود، از کجا سر در می آورد.

نمایند مردم سنقر در ادامه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: هنوز خسارت بیمه کشاورزان پرداخت نشده است،کشاورزی که محصول او از بین رفته،از سوی دیگر خسارت به او داده نشده است به کجا باید پناه ببرد؟ آقای وزیر این موضوع پیگیری جدی جنابعالی را می طلبد.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: راه سنقر به بیستون که یک قتلگاه است، به دلیل عدم نقدینگی،کار به کندی پیش می‌رود، اگر ۲۰ میلیارد تومان تخصیص فوری صورت گیرد، فاز اول آن زیربار ترافیکی خواهد رفت،آقای وزیر برای احداث مسکن در سنقر اتفاقی موثر رخ نداده است این امر اقدام جهادی می طلبد.احرای طرح هادی روستایی در سنقر از میانگین استانی  هم کمتر است، تحقق  این مطالبه برحق مردم توجه ویژه می طلبد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: تکمیل سالن های نیمه تمام  شهرستان سنقر کلیایی امری ضروری است،لذا کوتاهی آن وزارتخانه در این عرصه بر کسی پوشیده نیست،ورزشکاران و قهرمانان سنقر از بی توجهی این وزارتخانه گلایه مندند،باید در این حوزه اقدام جدی صورت گیرد،آقای وزیر ؛عدم توجه جنابعالی به تیم ها و فدراسیون‌های ورزشی باعث شده در مسابقات بین المللی ،نسبت به سرود ملی بی اعتنایی کنند،این یعنی عدم نظارت جدی و بی عرضگی شخص جنابعالی ،لذا این موضوع را پیگیری جدی کنید که این وزارت را از بی عرضگی  نجات دهید.

این نماینده مردم در مجلس خطاب به وزیر میراث فرهنگی و وزیر نیرو  تاکید کرد: اقدام موثری در حوزه میراثی شهرستان سنقر رخ نداده است، بازارچه صنایع دستی سنقر از مطالبات بحق آن سامان است،اما بی توجهی شما و مدیران جنابعالی به این شهرستان موجب عقب افتادگی بیش از قبل این شهرستان شده است، تکمیل تصفیه خانه آب شرب و فاضلاب سنقر ،تصفیه خانه فاضلاب  فارسینج از مطالبه دیرینه و بحق مردم ان دیار است، در عین قول حضرتعالی برای تکمیل فوری،متاسفانه این پروژه به اندازه کافی پیشرفتی نداشته است.

حسینی کیا در پایان خطاب به وزیر بهداشت و درمان  خاطر نشان کرد: در خصوص شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر  مجددا بدهی های بیمارستان  و دارویی را جدی بگیرید که انشاالله مردم در حوزه درمان  دچار رنج و مشکل نشوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول