اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

نظر آرتتا درباره سه گابریل برزیلی آرسنال؛ جای مدافع توپچی‌ها در جام جهانی خالی نیست

فهرست تیم ملی برزیل برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شده و از سه گابریل آرسنال، مارتینلی و ژسوس به اردوی سلسائو دعوت شدند و دوس سناتوس خط خورد.

نظر آرتتا درباره سه گابریل برزیلی آرسنال؛ جای مدافع توپچی‌ها در جام جهانی خالی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، «میکل آرتتا» سرمربی آرسنال زبان به تمجید از مهاجمان برزیلی‌ تیمش گشود و گفت: مارتینلی و ژسوس خیلی خوشحال هستند. من با هر دوی آن‌ها صحبت کردم و لبخند را بر لبان آن‌ها دیدم. برای مارتینلی، این اولین باری است که به تیم ملی دعوت می‌شود و این دستاورد بزرگی است که بخشی از تیم ملی خود باشید. برای ژسوس هم اتفاق بزرگی بود چراکه بعد از اتفاقات تورنمنت گذشته (و عدم دعوت به تیم ملی) به این دعوت نیاز داشت.

سرمربی اسپانیایی آرسنال درباره مدافع تیمش نیز گفت: برای دوس اما نامیدکننده بود اما وقتی به ترکیبی که برزیلی‌ها دارند و بازیکنان تجربه‌ای که در پست او در خط دفاع دارند نگاه می‌کنید، باید آن را درک کنید و این چالش دیگری برای اوست. او باید برای آینده آماده باشد، پیشرفت کند و به این روند خوب خود ادامه دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول