اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| گلایه کاربران از مسدود شدن حساب در شبکه‌های داخلی/ مصادیق نقض قوانین روشن اعلام شود

سردبیر سوژه فارس من می‌گوید:‌ یکی از مشکلات فعلی در پلتفرم‌های داخلی مسدود شدن حساب کاربری است. در بسیاری از موارد کاربر اصلا نمی‌داند که چه محتوایی باعث مسدودی شده است و چه محتوایی را نباید نشر دهد.

فارس من| گلایه کاربران از مسدود شدن حساب در شبکه‌های داخلی/ مصادیق نقض قوانین روشن اعلام شود

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه درخواست ارتقای روبینو اپلیکیشن ایرانی مشابه اینستاگرام را مطرح کرده اند.

سردبیر این سوژه در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره مطالبه خود گفت:‌ یکی از مشکلاتی که اکنون با این نرم افزار دارند مسدود شدن حساب کاربری است.

وی توضیح داد: با کمی فعالیت در اپلیکیشن‌ روبینو، پلتفرم به دلیلی که آن را نقض قوانین اعلام می کند حساب کاربری را محدود می کند.

این کاربر فارس من اضافه کرد: این در حالی است که در بسیاری از موارد کاربر اصلا نمی داند که چه محتوایی باعث مسدودی شده است و چه محتوایی را نباید نشر دهد.

به گفته وی، پلتفرم های داخلی باید مصادیق روشنی از نقض قوانین را به اطلاع کاربران برسانند.

وی یادآور شد: رفع محدودیت حساب کاربری در این اپلیکیشن دو هفته تا سه ماه یا بیشتر طول می‌کشد یعنی کاربر در این مدت باید منتظر بماند و این زمان بسیار طولانی است.

* مقررات رسمی لازم الاجرا در اپلیکیشن اطلاع رسانی شده است 

پیش از این، کاشانی مدیر محتوای روبیکا به فارس گفته بود: یک سری قوانین برای فعالیت در فضای مجازی کشور وجود دارد که ما هم سعی می کنیم به این قوانین پایبند باشیم. قوانین در یک سری حوزه ها نوشته شده و در یک سری از حوزه های دیگر متاسفانه قوانینی نداریم و چارت و رول کلی مشخص نیست. 

مدیر محتوای روبیکا اضافه کرد: در بخش هایی که قانون رسمی کشور وجود دارد به آن قوانین پایبند هستیم و در خود اپلیکیشن هم قوانین را گذاشته ایم و قوانین هم عجیب و غریب نیست که خودمان وضع کرده باشیم و قوانین کشور است. 

وی تصریح کرد: تقاضا کرده ایم که از دوستانی که مسوول این موضوع هستند سندی تهیه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول