اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم شد/ تاکید بر حمایت از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درحکمی مهدی بادپا را به عنوان مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی منصوب کرد، در این حکم بر تقویت کرسی‌های آزاد اندیشی و تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان تاکید شده است.

مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم شد/ تاکید بر حمایت از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در حکمی مهدی بادپا را به عنوان مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب بادپا بر توجه و تقویت تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان، کانون‌های‌فرهنگی، انجمن‌های علمی و نشریات دانشجویی تاکید شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی در این حکم انتصاب، ارتقاء امید و شور و نشاط دانشجویی در فضای دانشگاه‌ها، مبتنی بر هویت اسلامی - ایرانی را مورد توجه قرار داده و شناسایی و حمایت از نخبگان فرهنگی، اجتماعی و علمی در دانشگاه‌ها را از اولویت‌های اداره کل برشمرده است.

کلانتری با تاکید بر ضرورت معرفی نظام مسائل‌کشور به دانشـجویان و تشـکیل گعده‌های حل مساله در راستای انجام مسئولیت اجتماعی دانشگاهیان، بهره‌گیری هوشمندانه از ظرفیت‌ها و فرصت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را نیز محوری دانست.

در خاتمه‌ این حکم انتصاب، ارتقاء بینش فکری و تحلیلی دانشگاهیان با حمایت از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، مناظره و نقد و توجه به پژوهش‌های علمی و فرهنگی درحوزه‌های ماموریت نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

گفتنی است در این جلسه از تلاش‌های محمدعلی اسلامی در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول