اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

انصراف یک وزنه بردار از اردوی تیم‌ ملی

ملی پوش دسته سنگین وزن بانوان کشور به دلیل آسیب دیدگی استخوان ترقوه راست و احتمال نرسیدن به آمادگی مطلوب، از ادامه حضور در اردوی بانوان انصراف داد.

انصراف یک وزنه بردار  از اردوی تیم‌ ملی

به گزارش خبرگزاری فارس، فاطمه یوسفی امروز به کادر فنی تیم ملی بانوان اطلاع داد که به دلیل آسیب دیدگی و احساس ناراحتی در استخوان ترقوه راست و با وجود فشار بالای تمرینات، از شرایط لازم برای رسیدن به آمادگی کامل دور است و از ادامه حضور در اردو انصراف می‌دهد.

کوروش باقری، مدیر تیم های ملی فدراسیون وزنه برداری نیز با تایید این خبر گفت: این تصمیم خود یوسفی است و از نظر ما منعی برای ادامه حضور او در اردو وجود ندارد. یوسفی می تواند تا پایان اردو هم در کنار تیم بماند اما شاید خودش احساس می کند که با وجود فشار بالای تمرینات، به آمادگی نخواهد رسید.

به گفته وی، کادر فنی تا این لحظه کسی را از لیست خود خط نزده و انتخاب افراد اعزامی به آمادگی و ارتقای رکورد ملی پوشان بستگی دارد.

تیم ملی وزنه برداری بانوان از هفته نخست آبان اردوی آماده سازی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کلمبیا را آغاز کرده است. این مسابقات اولین مرحله کسب امتیاز برای سهمیه المپیک 2024 پاریس است.

پایان پیام/ ت 27

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول