اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مظلومیت شهادت «روح الله عجمیان» یادآور حادثه کربلا بود

عضو شورای شهر کرج گفت: جهل برخی از عوام و خواص در مظلومیت شهید امنیت کرج، حادثه کربلا را تکرار کرد.

مظلومیت شهادت «روح الله عجمیان» یادآور حادثه کربلا بود

جواد چپردار، عضو شورای شهر کرج و رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری امروز در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی در خصوص ناامنی‌های اخیر در گفتگو با فارس اظهار کرد: صبر نیروهای انقلاب حدی دارد و در جریان جسارت به شهدای امنیت و نیرو های انتظامی این تحمل سرریز شده است.

وی افزود: دستگاه قضایی باید با اتخاذ تصمیم قاطع و عاجل پاسخ جنایات قاتلین شهید بسیجی و حاربین به امنیت کشور و نیروی انتظامی را با اشد مجازات بدهد،دیگر مماشات بیش از این جایز نیست.

وی ادامه داد: استاندار البرز و فرماندهان مقتدر نیروی انتظامی به مظلومیت، صبر و مماشات نیروهای امنیتی پایان داده و برای تقابل با جنایت کاران قاتل و اغتشاش گران خائن دستور اقدامات ویژه را صادر نمایند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: موعد بهانه‌های اعتراض و ترفند اغتشاش سپری شده و در خیابان‌ها دیگر آنچه رخ داده مصادیق محرز جنایت است.

وی ادامه داد: هیچ دولتی با حمله به نیروهای امنیتی و نظامی خود مماشات نمی نماید. امنیت در دولت ها خط قرمز است،دولت و مقامات دولتی استان مسئولیت خود را بپذیرد و اقتدار، اقدام وجدیت بیشتری خرج نماید.

این عضو شورای شهر کرج اضافه کرد: تحمل و صبر مان به نقطه آخر رسیده،دیگر ما را توصیه به صبر ننمایید، بصیرت انقلابی دیگر در صبر کردن نیست ما آماده پاسخ قاطع و پشیمان کننده به خائنین کشور، قاتلین جاهل و خواص مزدور هستیم.

چپردار افزود: حادثه تلخ کربلا و تازاندن اسبان نعل زده، سنگ زدن ها و جسارات جماعتی جاهل از عوام و خواص آن دوران بر پیکر شهیدان کربلا در شهادت بسیجی شهید "سید روح اله عجمیان" تداعی شد و حادثه تاسف بار گودال کربلا در حوادث تاسف بار ایام اخیر و به ویژه در این جنایات تکرار شد.

به گفته وی؛ بدون تردید خون پاک شهدای امنیت و مظلومیت نیرو های جان برکف بسیج و نیروی انتظامی به ویژه "سید روح الله" خط پایان اغتشاش خواهد بود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: صبر نیروهای انقلاب به انتها رسیده و به سان ایام دفاع مقدس جان برکف در معیت نیروهای انتظامی،امنیتی، بسیج و در وسط میدان ایستاده ایم.

وی یادآور شد: پیام مشایعت جمعیت انبوه مردم فهیم شهر کرج و استان البرز در تشییع پیکر شهید مدافع امنیت "سید روح اله عجمیان" یک کلام و آن "انتقام" سخت بود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول