اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۳۴ هزار عدد قرص غیرمجاز در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک تریلی در این شهرستان ۳۴ هزار عدد قرص غیرمجاز و قاچاق را کشف کردند.

کشف ۳۴ هزار عدد قرص غیرمجاز در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احسان رحیمی، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران ایست و بازرسی سهل‌آباد شهرستان نهبندان، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک تریلی کشنده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، ۳۴ هزار عدد قرص غیرمجاز و قاچاق کشف شد که ارزش ریالی آنها توسط کارشناسان مربوطه بیش از ۳۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند گفت: پلیس با همه توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند هم گفت: با وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ احمدرضا کارگر افزود: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه‌رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بیرجند گفت: در ادامه عملیات طی اعترافات متهم دستگیر شده، یک نفر مالخر نیز توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در این زمینه ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کارگر از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز کنند همچنین از پارک کردن وسایل نقلیه در نقاط تاریک و خلوت خودداری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول