اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خارج کردن ۶۰ نفر به دنبال آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا در اهواز گفت: بیش از ۶۰ نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.

خارج کردن ۶۰ نفر به دنبال آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا

ابراهیم قنبری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز،امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در اهواز،اظهارکرد:پس از اعلام وقوع آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا واقع در کیانپارس اهواز جنب بیمارستان آریا بلافاصله ۵۲ نیرو از چهار ایستگاه مجاور به محل حادثه اعزام شدند.
وی با تاکید بر اینکه ساختمان سینما دنیا متروکه بوده است، افزود:ضلع شمالی و جنوبی این ساختمان متصل به بیمارستان آریا است و طبقه بالای آن مسکونی و اداری و در حال بهره برداری بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تاکید کرد:تا این لحظه تلفات جانی گزارش نشده و بیش از ۶۰ نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس،غروب امروز دوشنبه ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه آتش سوزی مجتمع جاری واقع در خیابان ۱۷ شرقی کیانپارس اهواز گزارش شده است که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول