اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| استوری یا اعلام وضعیت، مطالبه اغلب کاربران از پیام‌رسان‌های ایرانی

برخی از پیام‌رسان‌های بومی مطرح که اتفاقا با اقبال کاربران مواجه شده‌اند، امکان استوری یا اعلام وضعیت را ندارند و درخواست کاربران برای اضافه کردن این امکان پس از گذشت چندین ماه هنوز پاسخ داده نشده است.

فارس من| استوری یا اعلام وضعیت، مطالبه اغلب کاربران از پیام‌رسان‌های ایرانی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خوستار ایجاد استوری (وضعیت) برای سروش پلاس و ارتقای آن شده اند.

سردبیر این سوژه درباره مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت: یکی از امکاناتی که مورد مطالبه اغلب کاربران است، استوری (وضعیت) است که پیام رسان سروش این امکان را ندارد.

وی با بیان اینکه کاربران زیادی درخواست دارند که استوری به اپلیکیشن سروش پلاس اضافه شود، گفت:‌ افرادی که از این برنامه استفاده می کنند توقع ارتقا و رفع مشکلات برنامه در مدت زمان کوتاه را دارند. اما همین درخواست استوری مدتی است که مطرح شده و صاحبان این پلتفرم نتوانسته اند را اضافه کنند.

*استوری درخواست اغلب کاربران پیام رسان های ایرانی 

اما این خواسته نخستین بار نیست که از سوی کاربران مطرح می شود.

برخی از پیام رسان های مطرح که اتفاقا با اقبال کاربران هم مواجه شده اند این امکان را ندارند و کاربران آنها چندین ماه است که این درخواست را مطرح کرده اند.

مشکلات فنی و تخصصی یکی از دلایلی است که اغلب پیام رسان ها نتوانسته اند هنوز امکان استوری را اضافه کنند.

مدیر یکی از این پیام رسان ها که نخواست نامش اعلام شود، در این باره به خبرنگار فارس، گفت:‌ از نیاز کاربران مطلع هستیم و برای برآورده کردن خواسته های آنها تلاش می کنیم. اضافه کردن استوری را هم در دستور کار داریم؛ اما فعلا نمی توانیم زمانی برای اجرای آن اعلام کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول