اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

روبیکا: دسترسی به پیام‌های شخصی کاربران نداریم

روبیکا اعلام کرد که از ابزار هوش مصنوعی یا گزارش مخاطبین برای تشخیص و حذف محتوای نامناسب بهره می‌برد که این پایش صرفا در گروه‌ها و کانال‌های عمومی روبیکا ممکن است و این پلتفرم، هیچگونه دسترسی به پیام‌های شخصی کاربران ندارد.

روبیکا: دسترسی به پیام‌های شخصی کاربران نداریم

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت، روابط عمومی روبیکا در توضیح خبری که اخیرا توسط خبرگزاری فارس منتشر شده است،  اعلام کرد: نظر به انتشار خبری در مورخه 15 آبان ماه 1401 در خبرگزاری فارس با عنوان «مدیر محتوای روبیکا: پالایش محتوای غیراخلاقی با هوش مصنوعی صورت می‌گیرد» که با هدف پیگیری گزارش درخواست یکی از کاربران آن خبرگزاری محترم نگارش شده، و همچنین سوال بسیاری از کاربران در این مورد، نکاتی جهت تنویر افکار عمومی و شفافیت بیشتر قابل توجه است که به این شرح ایراد می گردد:

روبیکا، به مانند بسیاری از پلتفرم ها، پیام رسان ها و ابزارهای شبکه اجتماعی نام آشنا و مطرح جهانی، برای پایش مطالبی که به عناوین مستهجن یا خشونت آمیز، درکانال ها و گروه های پیامرسان روبیکا و یا صفحات روبینو منتشر می شود، از ابزار هوش مصنوعی یا گزارش مخاطبین بهره مند می گردد. پس از وصول چنین گزارشاتی، موضوع توسط نیروی انسانی بررسی و طبق ضوابط و مقررات، در صورت تشخیص محتوای نامناسب، نسبت به حذف آن اقدام خواهد شد. این پروتکل، مشابه قوانین و پروتکل های سایر پلتفرم های اجتماعی جهانی اجرا می شود. 

گفتنی است، این پایش صرفا در گروه ها و کانال های عمومی روبیکا ممکن است و این پلتفرم، هیچگونه دسترسی به پیام های شخصی کاربران ندارد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول