اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

دعوت کاربران برای اعتراض به رویکرد شبکه‌های اجتماعی علیه ایران/ منتقدان، برنامه‌ را از گوشی پاک کنند

کاربران فارس می‌گویند: افرادی که به رویکرد جانبدارانه شبکه‌های خارجی علیه ایران انتقاد دارند، کم نیستند، اگر افرادی با این نظر، استفاده از این برنامه‌ها را متوقف و آن را از گوشی پاک کنند، اقدامی عملی برای نشان دادن اعتراض خود انجام داده‌اند.

دعوت کاربران برای اعتراض به رویکرد شبکه‌های اجتماعی علیه ایران/ منتقدان، برنامه‌ را از گوشی پاک کنند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه درخواست تحریم اپلیکیشن‌های واتس‌آپ و اینستاگرام را مطرح کرده اند.

سردبیر این سوژه در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت: افراد زیادی در کشور به نحوه فعالیت شبکه های اینستاگرام و واتساپ انتقاد دارند.

وی گفت: پیش از این هم، این شبکه های خارجی در وقایعی مانند شهادت سردار سلیمانی، رویکرد جانبدارانه ای داشتند و به ایرانی ها اجازه ندادند احساس خود را بیان کنند و پست ها و حساب های ایرانی ها را مسدود می کردند.

وی ادامه داد: اخیرا هم اعلام شد این شبکه ها در همراهی با اغتشاشگران نقش دارند‌ و انتقاد مردم به این شبکه ها بیشتر شد.

این کاربر فارس من گفت: تعداد افرادی که این نظر را دارند در کشور کم نیستند و اگر افرادی که بر این نظر هستند به صورت خودجوش، خودشان استفاده از این اپلیکیشن‌ها را متوقف کنند و آنها را از گوشی خود پاک کنند، یک اقدام عملی در راه عقیده و نشان دادن اعتراض خود انجام داده اند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول