اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع وطن سجاد فراهانی

پیکر مطهرشهید والامقام استواردوم «سجاد فراهانی» که روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت نائل آمد، فردا در اراک تشییع و خاکسپاری می‌شود.

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع وطن سجاد فراهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بار دیگر شهر اراک رنگ و بوی شهداء و مدافعین امنیت و اقتدار حریم ایران اسلامی را می‌گیرد و مردم شهر عالمان و فقها در سرزمین آفتاب، پیکر مطهرشهید والامقام استوار دوم «سجاد فراهانی»که در روز گذشته در حین درگیری با اشرار در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان بمپور به فیض عظمای شهادت نائل آمد را بر دوش خود تشییع و پس از وداع با این لاله خونین، در آرامگاه ابدی به خاک خواهند سپرد. 

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید سعید مقارن ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه مورخ هفدهم آبان ماه از میدان شهدا به سمت گلزار شهدای اراک برگزار خواهد شد.

مجلس یادبود این شهید معزز نیز از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۵:۳۰ همان روز در مسجد الزهرا (س) اراک واقع در خیابان هپکو برگزار خواهد شد.

ضمناً مراسم شبی با شهید روز دوشنبه مورخ شانزدهم آبان ماه  بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت ۲۰ در مسجد ساعت (کوچه الکه) شهر اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول