اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مسابقات قرآن کریم ویژه روحانیون و طلاب اهل سنت و خانواده آن‌ها برگزار می‌شود

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: نهمین مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت و خانواده انها امسال در گلستان برگزار می شود.

مسابقات قرآن کریم ویژه روحانیون و طلاب اهل سنت و خانواده آن‌ها برگزار می‌شود

حجت الاسلام نورعلی دیلم صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: نهمین مسابقات قران کریم ویژه طلاب، روحانیون اهل سنت و همسران و فرزندان این عزیزان امسال در گلستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های مهم این مسابقات شرکت و حضور همسران و فرزندان طلاب و روحانیون اهل سنت در کنار انها است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: این مسابقات با موضوع و شعار «قران کتاب زندگی» در رشته های حفظ شامل یک جزء، دو جزء و کل قران کریم، در رشته قرائیت شامل قرائت ترتیل، تحقیق و ترجمه مفاهیم قران و رشته نقاشی برای فرزندان طلاب و روحانیون برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مسابقات طلاب و روحانیون اهل سنت برادر و خواهر و همچنین همسران انها و فرزندان این عزیزان در دو گروه فرزندان بالای ۱۵ سال و فرزندان زیر ۱۵ سال برگزار می شود.

 

 

دیلم گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقات تا ۲۵ آبانماه فرصت دارند تا به سایت WWW.dmsonnat.ir و WWW.shomal.dmsonnat.ir مراجعه و یا با شماره ۲۳-۰۱۷۳۲۶۸۸۷۲۰ داخلی ۱۰۹ تماس حاصل کنند.

وی بیان کرد: این مسابقات با همکاری دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور، مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان، مرکز خدمات حوزه های علیمه و سازمان دارالقران برگزار می شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول