اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف موادمخدر در فرودگاه امام (ره)/ جاسازی هروئین در غلطک‌های صنعتی

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف 27 کیلوگرم هروئین در محموله غلطک‌های صنعتی در فرودگاه امام (ره) خبر داد.

کشف موادمخدر در فرودگاه امام (ره)/ جاسازی هروئین در غلطک‌های صنعتی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محسن عقیلی با اشاره به هوشمندی و فعالیت شبانه روزی کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور به منظور جلوگیری از قاچاق مواد مخدر از طریق صنعت هوایی در خصوص جزئیات این کشف اظهار داشت : کارکنان مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) حین کنترل بارهای ارسالی به خارج از کشور به یک محموله غلطک های صنعتی در خصوص جاسازی مواد مخدر مشکوک می شوند.

وی افزود: با بهره‌گیری از تجهیزات کمک بازرسی، وجود مواد مخدر در این محموله محرز شد لذا با هماهنگی و اخذ دستور قضائی محموله موصوف با حضور نماینده گمرک بازگشایی و 27 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین که به شکل ماهرانه ای در محموله غلطک های صنعتی جاسازی شده بود کشف و ضبط و مالک بار نیز شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار عقیلی با اشاره به ماموریت ویژه پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر عنوان داشت: پلیس در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی از خانواده ها خواست به منظور کاهش آسیب های اجتماعی بخصوص معضل اعتیاد به مواد مخدر سطح آگاهی های خود را در این زمینه بالا برده و نظارت بیشتری داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول