اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

32500 سفیر سلامت در مدارس چهارمحال و بختیاری آموزش می‌بینند

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع ۳۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز سفیر سلامت توسط مراقبان سلامت و یا مدیران مدارس آموزش‌های لازم را می‌بینند.

32500 سفیر سلامت در مدارس چهارمحال و بختیاری آموزش می‌بینند

بهنام اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح سفیران سلامت به منظور آموزش از طریق گروه همسالان در همه مدارس استان چهارمحال و بختیاری اجرایی می‌شود.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در دوره ابتدایی ۲۰ درصد دانش‌آموزان هر مدرسه و در مدارس متوسطه اول و دوم ۱۵ درصد دانش‌آموزان به عنوان سفیران سلامت انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: در مجموع ۳۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز سفیر سلامت توسط مراقبان سلامت و یا مدیران مدارس آموزش‌های لازم را می‌بینند و در موقعیت‌های مختلف مانند حضور در صبحگاه با سایر دانش‌آموزان صحبت می‌کنند.

اسماعیلی اظهار داشت: سرفصل‌های آموزشی متناسب با هر دوره در قالب کتابچه بین مدارس توزیع شده تا موضوع‌های بهداشتی مورد نیاز به درستی بین دانش‌آموزان تشریح شود.

وی با اشاره به اینکه همه مدارس شهری و روستایی استان موظف به اجرای این طرح هستند، بیان کرد: برای سفیران سلامت مدارس ابتدایی کارت سفیر و برای سفیران سلامت متوسطه نشان سفیر تدارک دیده شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول