اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بیانیه فدراسیون فوتبال: بی خردان می‌خواستند موفقیت‌ها کمرنگ شود/ به حرکات غیراخلاقی بازیکنان فوتبال ساحلی رسیدگی می‌شود

کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیانیه فدراسیون فوتبال: بی خردان می‌خواستند موفقیت‌ها کمرنگ شود/ به حرکات غیراخلاقی بازیکنان فوتبال ساحلی رسیدگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در خصوص اتفاقات و حواشی بیرون از زمین برگزاری دیدار شب گذشته، بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

"قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و ملت شریف ایران تبریک می‌گوئیم.

این دستاورد حاصل تلاش جمعی باشگاه‌ها و تیم ملی و در راس آن مجموعه فدراسیون فوتبال بوده و باعث شده بار دیگر توانمندی نخبگان ورزش ایران در عرصه بین المللی به نمایش گذاشته شود.

اگر چه برخی از بی خردان و فرصت طلبان قصد داشتند با حضور در اطراف استادیوم محل برگزاری مسابقه، این موفقیت‌ها را کم رنگ جلوه دهند و تمرکز تیم ملی را بر هم بزنند که خوشبختانه موفق نشدند.

بدیهی است، بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا)، مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در میادین ورزشی، با اشخاصی که در این خصوص اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت ننموده‌اند، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد.

اعتقاد راسخ داریم، کمیته فوتبال ساحلی در راه رشد و توسعه پایدار فوتبال، در جهت ادامه افتخار آفرینی در عرصه های بین المللی، مطابق با نقشه را ه کشورمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد و موکدا اعلام می‌داریم متعهد هستیم مطابق منافع ملی کشورمان طی مسیر نماییم."

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول