اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

سازمان امور دانشجویان از دارندگان حجاب برتر تجلیل کرد

سازمان امور دانشجویان همزمان با شهادت حضرت معصومه(س) از برندگان مسابقه عفاف و حجاب و دارندگان حجاب برتر تجلیل کرد.

سازمان امور دانشجویان از دارندگان حجاب برتر تجلیل کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، همزمان با شهادت حضرت معصومه سلام الله علیها، سازمان امور دانشجویان با حضور عباس قربانی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی، محمد تابان مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی، حسین محسنی مسوول امور رفاهی از برندگان مسابقه عفاف و حجاب و دارندگان حجاب برتر این سازمان تجلیل کرد.

 قربانی در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: خداوند حضرت امام خمینی «ره» بنیانگذار جمهوری اسلامی را قرین رحمت قرار دهد که ایشان محیی الاسلام و المسلمین هستند، انقلابی که ایشان رهبری کردند رنسانس و تجدید حیات علمی و فرهنگی جهان اسلام در قرون اخیر است. 

وی ادامه داد: ما به فضل الهی در مسیر انقلابی که امام خمینی رحمت الله علیها مشخص کردند در حال حرکت هستیم، انقلاب اسلامی، خاری در چشم دشمنان است، اساساً عداوت غرب با ایران اسلامی به خاطر آزادی خواهی ملت ایران است به همین منظور دشمنان انواع تحریم‌ها را بر ما روا می دارند.
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی اظهار کرد: ترس، ضعف، کم آوردن و بازی خوردن از دشمنان را نمی توان با برچسب عقلانیت پوشاند و سرنوشت ملت رشید ایران اسلامی را به هوس های منافقان تروریست و سازمان‌های جاسوسی عبری – عربی- غربی گره زد.
قربانی افزود: در مقابل این انقلاب، طاغوت زمان، آمریکای جهانخوار قرار دارد که با تحریم و سپس استفاده ابزاری از اقشار ناراضی جامعه و با ادعای دروغین دفاع از حقوق بشر و آزادی خواهی سعی در تضعیف آن دارد، آزادی ای که با حمایت آمریکا بخواهد به دست آید، محکوم به بردگی در نظم نوین جهانی و به عبارت بهتر در نظم نوین بردگی برای آمریکاست، از آزادی آمریکایی وضعیت سوریه و لیبی نتیجه می شود،حکومت چند دهه ای ژنرال پینوشه در شیلی و ژنرال السیسی در مصر حاصل می شود.
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی تصریح کرد: علم‌ها و پرچم‌ها را باید شناخت در یک طرف علم جریان سرمایه داری با فرماندهی آمریکا و همراهی انگلیس، اسرائیل، عربستان و عروسک‌های خیمه شب بازی آن هاچون منافقین، سلطنت طلب‌ها و داعش برافراشته است و در مقابل آن ، علم و پرچم جبهه مقاومت با فرماندهی ایران اسلامی و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای «مد ظله العالی» با شهدای بزرگی چون چمران، صیاد شیرازی، حاج قاسم سلیمانی و همراهی ملل مظلوم سوریه، عراق، یمن و ... قرار دارد. 

وی ادامه داد: به حکم دین، عقل، شرف و وجدان انسانی یعنی به حکم هر دوی خدا و انسانِ دارای فطرت سالم و غیر آلوده، باید در جبهه و زیر علم مظلومان قرار گیریم و نعمت های بی آلایش آخرت باقی را به خوشی‌های آمیخته با سختی دو روز دنیای فانی نفروشیم.

*حجاب شما بانوان پرچم شماست 

وی در پایان خاطرنشان کرد: حجاب شما بانوان پرچم شماست در این راه شهدا خون ها داده‌اند تا حجاب شما برقرار باشد، بنابراین لازم است تا از این سنگر دفاع کنید 

گفتنی است در پایان این مراسم از برندگان مسابقه عفاف و حجاب و دارندگان حجاب برتر سازمان امور دانشجویان با اهداء لوح سپاس و جوایز تقدیر شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول