اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

مهلت ثبت نام آزمون سردفتری سازمان ثبت اسناد تمدید شد

اطلاعیه درباره تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحات مربوط به اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام در آزمون سردفتری اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال 1401 صادر شد.

مهلت ثبت نام آزمون سردفتری سازمان ثبت اسناد تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام آزمون سردفتری اسناد رسمی سال 1401 در تاریخ نهم آبان ماه و با توجه به اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر اصلاحات اطلاعیه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات به شرح ذیل به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مذکور می رساند زمان ثبت نام تا روز دوشنبه مورخ 16 آبان ماه تمدید می شود.

متقاضیان، ضرورت دارد تا پایان مهلت ثبت نام و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به اصلاحیه اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

نکات اصلاحی: 

ـ دفتر یاران دفتر اسناد رسمی متقاضی سردفتری از شرط حداکثری سن (50 سال ) معاف هستند.

ـ وفق بند (چ) ماده 88 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ایثارگران مشمول بند فوق از شرط حداقل و حداکثر سن معاف هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول