اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

موضوع ارتقای فرمانداری خدابنده در دست پیگیری است

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه موضوع ارتقای فرمانداری این شهرستان در دست پیگیری است، گفت: این امر مطالبه صحیح و خوبی است و توسعه هر چه بیشتر شهرستان را در پی خواهد داشت.

موضوع ارتقای فرمانداری خدابنده  در دست پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ جواد تارا سی فرماندار شهرستان خدابنده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع ارتقای فرمانداری خدابنده به فرمانداری ویژه در دست پیگیری است.
فرماندار خدابنده اظهار داشت: خدابنده از جهت شاخص‌های مورد نیاز برای این موضوع از قبیل قدمت فرمانداری، وسعت شهرستان و دیگر مولفه‌ها، دارای شرایط است.
وی گفت: ارتقا به فرمانداری ویژه، هیچ‌گونه هزینه‌ای در بر ندارد و مطالبات تقسیمات کشوری اگر در حد تبدیل به بخش باشد مستلزم هزینه است، این هزینه‌ها شامل راه اندازی بخشداری و ادارات و تأمین نیروی انسانی است.
تاراسی تاکید کرد: تفویض اختیارات بیشتر به فرمانداری‌های ویژه از مهمترین مؤلفه‌های مثبت است و در این راستا کمیسیون‌ها و کار گروه‌هایی که در مرکز استان تشکیل می‌شود، متناظر آنها در شهرستانی که دارای فرمانداری ویژه است نیز شکل می‌گیرد.
وی گفت: این مهم موجب کاهش بروکراسی اداری است که نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.
فرماندار خدابنده بیان داشت: در شهرستان خدابنده مطالبه به سمت فرمانداری ویژه تغییر جهت پیدا کرده و ذائقه مطالبات در این حوزه عوض شده است.
تاراسی افزود: ارتقا به فرمانداری ویژه، مطالبه صحیح و خوبی است، چرا که هم برای شهرستان پرفایده است و از طرفی برای دولت هم هزینه‌ای ندارد.
وی تصریح کرد: بررسی‌هایی برای تبدیل فرمانداری خدابنده به فرمانداری ویژه انجام شده و در سفر وزیر کشور به استان این موضوع مطرح شد و قرار است با نظر مساعد در وزارتخانه این مساله بررسی شود.
انتهای پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول