اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

برگزاری رویداد همرسان حمل و نقل در خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه

رویداد همرسان حمل و نقل دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ توسط خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در محل این مرکز برگزار می شود‌.

برگزاری رویداد همرسان حمل و نقل در خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه، رویداد همرسان حمل و نقل دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ توسط خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه  در محل این مرکز برگزار می شود‌. موضوع این رویداد، چالش ها و فرصت های حمل و نقل در کشور است که با حضور تعدادی از نمایندگان کمیسیون عمران  مجلس، مسئولان وزارت راه و اعضای اکوسیستم نوآوری حمل و نقل برگزار خواهد شد.

در بخش اول رویداد، نشستی تعاملی با حضور ذی‌نفعان حوزه حمل و نقل برگزار می‌شود که خروجی آن، تدوین بیانیه مسائل حمل و نقل هوشمند است.

در ابتدای بخش دوم، به ارائه خروجی نشست بخش نخست رویداد پرداخته و در ادامه، نماینده شرکت، ارائه‌ کوتاهی از فعالیت ها و اقداماتشان می دهند و سپس به بیان ظرفیت های همکاری با حاکمیت و ارائه‌ راهکارهای نوآورانه برای مسائل سطح کسب و کار و صنعت خود می پردازند. پیرامون این ارائه، پرسش و پاسخی شکل می‌گیرد و در نتیجه، هم شرکت‌ها با مسائل حاکمیت و محدودیت‌های تصمیم‌گیری آشنا می شوند و هم نمایندگان مجلس و سیاستگذاران، با ظرفیتهای واحدهای دانش‌بنیان آشنا می‌گردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول