اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

استاندار کردستان: ضوابط بهره‌برداری معدن طلای زرکوه شفاف باشد/میزان برداشت نظارت شود

استاندار کردستان گفت: ضوابط بهره‌برداری معدن طلای زرکوه باید کاملا شفاف و روشن باشد و بصورت دقیق بر میزان برداشت این معدن نظارت شود.

استاندار کردستان: ضوابط بهره‌برداری معدن طلای زرکوه شفاف باشد/میزان برداشت نظارت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در کردستان اظهار کرد: دستگاه اجرایی استان بصورت تمام قد از حقوق بیت‌المال دفاع می‌کنند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در مورد معدن طلای زرکوه ضوابط بهره‌برداری این معدن باید کاملا شفاف و روشن باشد و بصورت دقیق بر میزان برداشت این معدن نظارت شود.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و 400 نفر در این معدن شاغل هستند و این حجم از اشتغال می‌تواند بیشتر از این باشد.

وی تاکید کرد: ادارات صمت و منابع طبیعی استان موظفند تا با همکاری و نظارت دستگاه قضایی، نحوه صدور مجوزهای افزایش برداشت و توسعه در این معدن را رصد کرده و در نهایت دقت قراردادهای موجود را بررسی کنند تا کوچکترین ظلمی به مردم استان وارد نشود.

عیسی هواسی بازرس کل استان کردستان نیز در این جلسه گزارش مبسوطی از وضعیت معدن طلای زرکوه قروه، میزان و نحوه استخراج و ایرادات و نواقص موجود ارائه داد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول