اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ماموریت ویژه معاون سینمایی ارشاد کهگیلویه و بویراحمد/یک کنگره ملی و وظیفه سنگین سلیمی‌‌راد

معاون سینمایی ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در کنگره ملی شهدای این استان یک وظیفه و رسالت سنگین بر عهده دارد.

ماموریت ویژه معاون سینمایی ارشاد کهگیلویه و بویراحمد/یک کنگره ملی و وظیفه سنگین سلیمی‌‌راد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج طی چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد شنیدیم و نخستین نشست هم اندیشی برگزاری این رویداد مهم فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئول نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج سردار عبدالرضا آزادی و همچنین با حضور استاندار کهگیلویه و بویر احمد و همه مدیران کل استانی برگزار شد.

در این نشست ابتدا توسط سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد که دومین کنگره ملی شهدای این استان در اواسط سال ۱۴۰۳ یعنی مهر و آبان آن سال برگزار خواهد شد.

برگزاری کنگره ملی شهدا با برگزاری یادواره ها بسیار تفاوت دارد چرا که گستردگی کار در کنگره شهدا بسیار زیاد بوده و طبق آنچه که سردار آزادی در این نشست عنوان کرد از هم اکنون نیز نشست برنامه ریزی برای برگزاری این کنگره دیر شده و مسئولان وقت چندانی برای برنامه‌ریزی و تدارک این واقعه و رویداد بزرگ ملی را ندارند.

در نشست برنامه ریزی برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی سردار آزادی اعلام شد که اگر هنرمندان این استان یک اثر فاخر سینمایی خلق کنند توسط سپاه و همچنین توسط سازمان سینمایی کشور حمایت خواهند شد.

سردار آزادی در آن نشست اعلام کرد در صورتی اثر سینمایی فاخر دفاع مقدسی از استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه در کنگره ملی شهدای استان مورد حمایت قرار خواهد گرفت که آن اثر از همه لحاظ کیفی بوده و سوژه خوبی داشته باشد.

به گزارش فارس خبر خوب اینکه همین چند روز پیش بود که توسط مدیرکل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد معاون جدید سینمایی این اداره کل معرفی شد.

امین درخشان مدیر کل ارشاد استان طی حکمی محمد سلیمی راد یکی از مستندسازان برجسته استان و ایران را به عنوان معاون سینمایی خود معرفی کرد که در نوع خود یکی از بهترین انتخاب ها به شمار می‌رود چرا که محمد سلیمی راد از یک سو فرزند جبهه و جنگ و ایثار و شهادت بوده و از سوی دیگر از مستندسازان برتر کشور به شمار می رود و تخصص و تعهد لازم را برای راهبری و هدایت این معاونت خواهد داشت.

اما با توجه به اهمیت برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که رویداد بزرگ فرهنگی استان به شمار می‌رود لازم است محمد سلیمی راد با همکاری همه اهالی سینما در استان که تعداد آنها کم نیست و هم اندیشی و خرد جمعی با آنها از هم اکنون به فکر یک فیلم فاخر دفاع مقدسی از استان برای ارائه در دومین کنگره ملی شهدای کهکیلویه و بویراحمد باشد.

سلیمی راد می‌بایست با در نظر گرفتن یک سوژه بسیار فاخر و با استفاده از توان همه هنرمندان سینما در استان این کار بزرگ را انجام داده تا کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد به بهترین نحو ممکن برگزار و فیلم فاخر سینمایی از فرزندان این استان در دفاع مقدس برای ایران و حتی جهان به نمایش درآید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول