اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

خواص در برابر اغتشاشات اخیر موضع‌گیری جدی داشته باشند

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس خطاب به خواص و برخی جریان‌های داخلی گفت: افراد و خواص جامعه حواسشان جمع باشد که در این سیاه تاریک‌ها آب به آسیاب دشمن نریزند.

خواص در برابر اغتشاشات اخیر موضع‌گیری جدی داشته باشند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، کمال علیپور خنکداری رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه 15 آبان با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی 13 آبان و روز استکبار ستیزی اظهار کرد: از حضور حماسی و با بصیرت مردم شریف ایران در این روز تقدیر و تشکر می‌کنم؛ دشمنان ما بدانند که آزموده را آزمودن خطاست.

وی افزود: دشمن در ۴۳ سال گذشته انواع فشارها را به کشور و ملت تحمیل کرد و نتیجه‌ای نگرفت؛ علت این شکست، فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران است.

 رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس خطاب به خواص و برخی جریان‌های داخلی گفت: افراد و خواص جامعه حواسشان جمع باشد که در این سیاه تاریک‌ها آب به آسیاب دشمن نریزند.

علیپور خنکداری در پایان تصریح کرد: خواص باید بصیر و واضح و روشن در برابر فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر موضع‌گیری جدی داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول