اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نگاه ویژه استاندار خراسان جنوبی به ورزش/ضرورت حمایت از ورزشکاران

استاندار خراسان جنوبی بر حمایت ویژه خود از جامعه ورزشی استان تأکید کرد و گفت: حمایت از ورزش و کمک به افزایش توفیقات ورزشکاران ضروری است.

نگاه ویژه استاندار خراسان جنوبی به ورزش/ضرورت حمایت از ورزشکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی،‌ جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی شنبه در دیدار با رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند، بر حمایت ویژه خود از جامعه ورزشی استان تأکید کرد و گفت: حمایت از ورزش و کمک به افزایش توفیقات ورزشکاران ضروری است.

وی ادامه داد: رتبه گرفتن و کسب عنوان در مسابقات ملی، منطقه‌ای و جهانی راحت نیست و رقابت‌های سختی را می‌طلبد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با اشاره به نقش ورزشکاران در معرفی خراسان جنوبی در جوامع ملی و بین‌المللی، در راستای حمایت از این هیئت و به ویژه ورزشکاران سبک سامبو دستورات لازم را اجرا کرد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند هم در این دیدار به پیشینه فعالیتی هیئت رزمی اشاره کرد و از افتخارآفرینی‌های ورزش سامبو (بوکس روسی) خراسان جنوبی در سطح کشور گفت.

مجتبی فیاض زاده با اشاره به مشکلات موجود در مسیر ورزش، اظهار کرد: حمایت استان لازمه ترقی بیشتر ورزشکاران در این حوزه است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول