اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اتصال ۷۸ واحد صنعتی به شبکه گاز طبیعی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از بهره‌مندی ۷۸ واحد صنعتی و تولیدی در شش ماهه نخست سال جاری از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

اتصال ۷۸ واحد صنعتی به شبکه گاز طبیعی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،‌ رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی امروز به رسانه ها در تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به صنایع استان، اعلام کرد: با توجه به اهمیت ویژه صنعت در توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار، از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، ۷۸ واحد صنعتی در اقصی نقاط استان به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر یک هزار و ۹۸۱ واحد صنعتی و تولیدی در سطح استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذرماه سال جاری تمام صنایع موجود به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شوند.

وی با اشاره به بهره‌مندی نزدیک ۹۶ درصدی صنایع استان از نعمت گاز طبیعی تصریح کرد: گاز یک نعمت خدادادی است و بهره‌مندی هرچه بیشتر صنایع از این نعمت الهی علاوه بر حفظ محیط زیست، موجب افزایش اشتغال و پیشرفت اقتصادی منطقه نیز می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی شهرها و ۹۹.۴ درصدی روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مطالعات گازرسانی برای معدود روستاهای باقیمانده در دست اقدام بوده و به محض احراز شرایط گازرسانی برنامه ریزی لازم جهت گازرسانی به این روستاها نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول