اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک میلیون قلم داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: محموله سنگینی از انواع داروی قاچاق شامل یک میلیون و 146 هزارو253 قلم توسط مرزبانان کشف و ضبط شد.

کشف بیش از یک میلیون قلم داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، حسینعلی فراهی، فرمانده هنگ مرزی سراوان، اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی، از  محل دپوی یک محموله قاچاق مطلع و بلافاصله با در نظر گرفتن تمهیدات لازم وارد عمل شدند.

وی گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان در عملیاتی غافلگیرکننده و هوشمندانه توانستند ضمن دستگیری یک نفر متهم و توقیف 9 دستگاه انواع موتورسیکلت، محموله سنگینی از انواع داروی قاچاق شامل یک میلیون و ۱۴۶ هزارو۲۵۳ قلم را کشف و ضبط کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قانونی بیان کرد: قاچاق دارو علاوه بر آسیب به اقتصاد کشور، می‌تواند آسیب‌های بسیار جدی بر امنیت روانی و سلامت جامعه وارد آورد و مرزداران غیور استان سیستان و بلوچستان با تمام توان با این پدیده شوم و غیر انسانی برخورد می‌کنند.

پایان پیام/۳۱۳۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول