اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج لرستان/ رقابت ۱۱ اثر در بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای

مسوول بسیج هنرمندان لرستان گفت: این جشنواره از سیزدهم آبان‌ماه در خرم‌آباد به میزبانی بسیج هنرمندان لرستان برگزار و تا پانزدهم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج لرستان/ رقابت ۱۱ اثر در بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فریدون کریمی والا امشب در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج با عنوان سودای عشق، اظهار کرد: این جشنواره از سیزدهم آبان‌ماه در خرم‌آباد به میزبانی بسیج هنرمندان لرستان برگزار و تا پانزدهم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: محور و رویکرد سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج، کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان است که در اردیبهشت سال آینده اختتامیه این کنگره برگزار خواهد شد.

مسوول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، هدف از از برگزاری جشنواره تئاتر بسیج را به تصویر کشاندن هنر ناب انقلاب اسلامی خواند و افزود: آشنایی جوانان با هنر انقلاب و به ویژه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، آشنایی با زندگی‌نامه شهدا، کنش‌های اجتماعی و کشف استعدادهای هنری حوزه تئاتر، سینما و تصویر از دیگر اهداف این جشنواره است.

کریمی والا با بیان اینکه ۶۱ اثر به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج لرستان ارسال شد، گفت: در نهایت از بین این آثار تعداد ۱۱ اثر برگزیده شدند که طی این سه روز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی بیان داشت: سطح کارهای اجرا شده در این دوره از جشنواره قابل قبول بوده و نشان از توان بالا و استعداد هنرمندان بسیجی به ویژه حوزه تئاتر دارد.

مسوول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه آثار تئاتر سودای عشق در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای اجرا می‌شوند، افزود: آثار در قالب‌های مختلفی همچون آزاد، ایثار و شهادت، دفاع مقدس، کرونا، اردوهای جهادی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ارائه می‌شوند. 

کریمی والا با بیان اینکه فردا ساعت ۱۰ صبح آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج برگزار می‌شود، افزود: آثار نهایی پس از داوری در بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای با معرفی برگزیدگان نفرات اول تا سوم به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول