اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش تلفات حوادث رانندگی در اصفهان

مدیر کل مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در نیمه نخست سال جاری 558 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5.7 درصد افزایش یافته است.

افزایش تلفات حوادث رانندگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از اداره کل پزشکی قانونی استان، منصور فیروزبخت مدیر کل مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری 558 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 528 نفر بود، 5.7 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با 345 نفر در جاده‌های برون‌ شهری و 213 نفردر مسیرهای درون ‌شهری گزارش شده است.

فیروز بخت خاطر نشان کرد: اما در شهریور ماه 109 نفر (86 مرد و 19 زن) در تصادفات جان خود را از دست دادند.

مدیر کل مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه در این ماه سه هزار و 86 مصدوم حوادث رانندگی نیز به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، گفت: از این تعداد دو هزار و 241 نفر مرد و 845 نفر زن بودند، آمار مصدومان شهریور ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 28.2 درصد بیشتر شده است.

وی ادامه داد: از نظر آماری بعد از نزاع، مصدومان تصادفات بیشترین حجم مراجعین ادارات پزشکی قانونی استان را به خود اختصاص می دهند.

فیروز بخت گفت: در نیمه نخست امسال تعداد ارجاع مصدومان 33.9 درصد از سال قبل بیشتر شده است. در این مدت 16 هزار و 409 نفر مصدوم حوادث رانندگی به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 11 هزار و 771 نفر مرد و چهارهزار و 638 نفر زن بودند.

انتهای پیام/3649/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول