اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دستمایه قرار دادن دروغ برای دوقطبی‌سازی در کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه با اغواگری، تحریف و جعلیات، دوقطبی‌سازی و دست‌مایه قرار دادن دروغ تلاش می‌کنند جامعه منسجم ایران را دچار انشقاق و دوقطبی‌سازی کنند، گفت: دشمن از عظمت و قدرت مکتب اهل بیت،ریشه‌های تاریخی و مردم ایران می‌ترسد و این نزاع یک نزاع بزرگ است.

دستمایه قرار دادن دروغ برای دوقطبی‌سازی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدمهدی اسماعیلی امروز در همایش گرامیداشت هفته مازندران در جوار آستانه بنیانگذار نهضت و قیام علویان «امامزاده سلطان محمد کیا» در روستای صالحان بخش کجور، اظهار کرد: امروز وارث تاریخ پرشکوه هستیم که این تاریخ پرشکوه،با عظمت این سرزمین گره خورده است.

وی افزود: قدرت الهام بخشی از گستره مرزهای جغرافیایی و سیاسی فعلی عبور داده و باعث بیداری و خیزش در جهان اسلام شده و به مردم عظمت، قدرت و سرافرازی داده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: امروز مردم ایران به واسطه این قدرت تاریخی و فرهنگی در قالب نظام دینی به منصه ظهور رسیده به یک مکتب الهام بخش برای همه منطقه و مسلمانان و آزادی‌خواهان و مستضعفان تبدیل شدند و دشمن می‌خواهد جلوی نورافشانی این مکتب را بگیرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه امروز نزاع ما نزاع تمدنی و فرهنگی است، اظهار کرد: آنچه که امروز مشاهده می‌کنیم تمام قدرت شیطانی عبری، غربی، عربی و مرتجعین در منطقه تمام سرویس‌های جاسوسی با انواع شگردها و عملیات‌های روانی خودشان با همه قدرت به صحنه آمدند تا جلوی الهام بخشی این حرکت نورانی را بگیرند.

وی تصریح کرد: خیلی ساده لوحانه است کسی تصور کند اتفاقی که امروز استکبار رسانه‌ای و امپریالیسم خبری با تروریسم رسانه‌ای در این کشور دنبال می‌کنند، یک نزاع سطحی باشد بلکه همه اینها بهانه است، برای جلوگیری از پوست‌اندازی این قدرت جدید در جغرافیای سیاسی دنیا که ریشه‌های عمیق تاریخی دارد به یک جایگاه برتر در نظام بین‌الملل تبدیل می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه با اغواگری، تحریف و جعلیات، دوقطبی‌سازی و دست‌مایه قرار دادن دروغ  تلاش می‌کنند جامعه منسجم ایران را دچار انشقاق و دوقطبی‌سازی کنند، افزود: دشمن از عظمت و قدرت مکتب اهل بیت،ریشه‌های تاریخی و مردم ایران می‌ترسد و این نزاع یک نزاع بزرگ است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه ما زمینه‌ساز استقرار دولت صالحان هستیم، خاطرنشان کرد: با این مبشران وارد این صحنه نزاع تاریخی شدیم دولت صالحان به پیشوایی امام عصر (عج) را داریم جلو می‌برسم وقتی چنین رسالت تاریخی داریم برای مازندران عزیز و با عظمت که قرن‌ها است نیاکان ما تا پیروزی انقلاب جانفشانی کردند باید این نماد با این ماموریت تاریخی هم‌نوا باشد.

وی یادآور شد: امروز بعد از ۱۲ قرن در مسیر تحقق این ماموریت هستیم مسیری که پیشینیان ما طی کردند و در حسرت چنین نظام دینی عمرشان به پایان رسیده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هشدار داد:  تهدید‌ها اجازه ندادند که این نظام به‌طور کامل در کشور محقق شود تا اینکه خمینی (ره) بزرگ پرچمدار این ماموریت در پاییز ۱۳۴۱ در ایام فاطمیه شد امروز نهضت ما ۶۰ ساله و نام امام حسین (ع) برقرار است، کسانی که می‌خواهند جلوی درخشش این خورشید عالم‌تاب را بگیرند راه به جایی نخواهند برد.

اسماعیلی گفت: امیدواریم همه مردم ایران با همه قومیت‌ها زیر یک پرچم در مسیر قله انقلاب اسلامی به امام عصر (عج) تحویل دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول