اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دستگیری 17 لیدر اغتشاشات درگلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 17 نفر از لیدرها و عاملان اصلی نا آرامی‌های اخیر در این شهرستان طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی خبر داد.

دستگیری 17 لیدر اغتشاشات درگلوگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از مرکز اطلاع رسانس پلیس مازندران، محمود کلوانی درباره جزئیات این خبر گفت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردمی درروزهای اخیر در چند عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی این افراد در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات با همکاری سازمان های اطلاعات با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی ۱۷ نفر از این افراد که لیدر اصلی و سرکرده تشکیلات اغتشاش بوده و موجب رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ضمن تشکیل پرونده و معرفی اغتشاشگران شهرستان به مرجع قضائی، تصریح کرد: قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند، ایستاده ایم و همچنین شناسایی و دستگیری هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت همچنان در دستور کار پلیس است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول