اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

معاون وزیر بهداشت: تکمیل ۲۵٠٠ پروژه بهداشتی نیمه‌تمام در دستور کار قرار دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: ۲۵۰۰ پروژه بهداشتی نیمه‌تمام بناست تا پایان سال جاری در سراسر کشور به فاز اجرا برسد که از این تعداد تاکنون هزار پروژه قابل بهره‌برداری است.

معاون وزیر بهداشت: تکمیل ۲۵٠٠ پروژه بهداشتی نیمه‌تمام در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بهروز رحیمی صبح امروز در جریان بازدید از بیمارستان شهید رجایی قزوین اظهار کرد: قزوین یکی از استان‌های با ظرفیت در تمامی حوزه‌ها به‌خصوص حوزه اقتصادی است و نقش مهمی در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب کشور دارد.

وی اضافه کرد: باوجود آنکه قزوین، در حوزه پزشکی مستعد است، اما این استان در زیرساخت‌های درمانی، وضعیت مطلوبی ندارد و نیازمند تقویت جدی است و در چند سال اخیر برنامه‌ریزی بر این بوده که بتوانیم برخی پروژه‌ها را در این استان اجرایی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین یکی از پروژه‌های بزرگ استان که در وزارتخانه نیز برای آن برنامه‌ریزی صورت گرفته، است.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است چه در قالب مصوبات رئیس جمهوری و چه اعتباراتی که از منابع دولتی دریافت می‌شود، بتوانیم فازهای ابتدایی این پروژه را در ۲ سال آینده افتتاح و کمی وضعیت سلامت استان را ارتقا دهیم.

رحیمی گفت: فاز الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین با ۱۸۰ تخت‌خواب بیمارستانی در آستانه بهره‌برداری است و می‌تواند کمی عقب‌ماندگی‌های قزوین را جبران کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان شهید رجایی از بیمارستان‌های ضعیف کشور در حوزه هتلینگ است اصرار داریم این پروژه هرچه زودتر تکمیل و مجهز شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه پروژه‌ الحاقی بیمارستان شهید رجایی مشکل تزریق منابع ندارد، تصریح کرد: امیدواریم با سرعت بخشی به این پروژه تا پایان سال شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اساسی وزارت بهداشت در دولت‌سیزدهم، تکمیل پروژه‌های بهداشتی است، افزود: در سطح وزارت بهداشت ۵۵۰۰ پروژه داریم که بالغ‌ بر ۴۶۰۰ مورد آن پروژه‌های بهداشتی است.

وی با اشاره به اینکه با تأکید مقام‌معظم‌رهبری و دستور رئیس‌جمهور تکمیل پروژه‌های بهداشتی در دستور کار است، عنوان کرد: مقرر شده تا پایان سال‌جاری، ۲۵۰۰ پروژه بهداشتی نیمه‌تمام در سراسر کشور به فاز نهایی برسد که از این تعداد تاکنون ۱۰۰۰ پروژه قابل بهره‌برداری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پایان تأکید کرد: در استان قزوین ۴۰ پروژه بهداشتی نیمه‌تمام داریم که امید است با حمایت مسئولان ارشد کشوری و همچنین همت مسئولان استانی شاهد بهره‌برداری هرچه سریعتر آنان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول