اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

احیای ۹۰ واحد صنعتی راکد در همدان/ لزوم ایجاد صنایع تبدیلی

استاندار همدان از احیای بیش از ۹۰ واحد صنعتی راکد در استان خبر داد و گفت: از وزیر صمت درخواست داریم در حوزه ایجاد و توسعه واحدهای صنایع تبدیلی به استان کمک کند.

احیای ۹۰ واحد صنعتی راکد در همدان/ لزوم ایجاد صنایع تبدیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی فعالان اقتصادی با وزیر صنعت، معدن و تجارت از جمع حاضر به عنوان افسران عرصه اقتصاد یاد کرد و افزود: مجموعه تولیدکنندگان استان با همان نگاه مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و اشتغال‌آفرین برای پیشرفت کشور قدم برداشته‌اند و ما قدردان آنها هستیم.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای فعالیت واحدهای تعطیل از احیای بیش از ۹۰ واحد صنعتی راکد در استان خبر داد و گفت: از وزیر صمت درخواست داریم در حوزه ایجاد و توسعه واحدهای صنایع تبدیلی به استان کمک کند.

استاندار همدان با اشاره به وضعیت نامناسب آب در استان اظهار کرد: باید در حوزه کاهش استفاده از آب در حوزه صنعت و برنامه‌ریزی در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی از تلاش برای برقراری ارتباط حوزه صنعت و دانش‌بنیان‌ها و افزایش بهره‌وری در این بخش خبر داد و در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: گاهی بانک‌ها به تکالیف خود عمل نمی‌کنند که بنا داریم هر سه ماه یک بار گزارشی از عملکرد بانک‌ها را ارائه دهیم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه برای رفع مشکل تصفیه فاضلاب و برق ۴۰۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان اختصاص یافته که برای پیشبرد امور نیازمند همراهی وزیر صمت نیز هستیم گفت: ایجاد شرایط برای ورود سرمایه‌گذار به منطقه ویژه جهان‌آباد لازم است.

وی با بیان اینکه تامین مالی ۱۰ واحد بزرگ و فراوری معدنی در استان نیز نیاز به حمایت ویژه دارد اظهار رکد: واحد محمودآباد اسدآباد ۶ سال بلاتکلیف است که امیدوارم برای حل مشکل آن تدبیری شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در ۱۵ درصد حقوق دولتی به خزانه استان وجهی وارد نشده و باید در شیوه دریافت یک درصد هم نحوه اجرا اعلام شود گفت: تا پایان مهرماه ۲۳ هزار و ۵۰۰ مورد ایجاد شغل داشتیم که ۵۵ درصد تعهد محقق شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول