اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

عزاداری فاطمیه اول در حرم‌های مطهر عراق+عکس و فیلم

عزاداری فاطمیه اول به روایت 40 روز پس از رحلت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله در شهرهای زیارتی و حرم‌های مطهر عراق برگزار شد.

عزاداری فاطمیه اول در حرم‌های مطهر عراق+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری فاطمیه اول به روایت ۴۰ روز پس از رحلت پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله در عراق با شور و حال بسیاری برگزار شد.

در نجف اشرف، جمعی از زائران با حضور در حرم امام علی علیه‌السلام به عزاداری پرداختند و دسته‌های عزاداری از ظهر روز گذشته وارد حرم مولا شدند و برای غربت مادر سادات اشک ریختند.

همچنین شب گذشته باسم کربلایی، مداح عراقی در حرم امیرالمؤمنین علیه‌السلام به مداحی پرداخت و زائران نیز با نوای «یا زهرا» به سوگواری پرداختند.

عزاداری فاطمیه در حرم علوی با نوای باسم کربلایی

در سایر اعتاب مقدسه عراق همچون حرم‌های مطهر کربلا، کاظمین و سامرا نیز مراسم عزاداری برگزار شد و زائران با حضور در جوار حرم‌های مطهر برای مادر ائمه اطهار علیهم‌السلام بر سر و سینه زدند؛ تا جایی که در همه شهرهای زیارتی عراق برای عزاداری فاطمیه مراسمی برگزار شد که در ادامه تصاویری از عزاداری در حرم‌های امامین عسکریین علیهم‌السلام در سامرا و امامین جوادین علیهم‌السلام در کاظمین را مشاهده می‌کنید:

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول