اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

روز ملّی استکبارستیزی| فرماندار بشرویه: ترس استکبار جهانی از گسترش انقلاب اسلامی است

فرماندار بشرویه با بیان اینکه صدور آرمان های انقلاب اسلامی به نقاط مختلف جهان، بزرگترین ترس آمریکا است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده در تمام زمینه های سیاسی،‌ فرهنگی و اقتصادی مستقل است.

روز ملّی استکبارستیزی| فرماندار بشرویه: ترس استکبار جهانی از گسترش انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن علیزاده امروز (۱۳ آبان) در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در جمع مردم بشرویه اظهار داشت: سال ها قبل وقتی رژیم پهلوی از نفوذ شوروی سابق و انگلیس در کشور خسته شده بود در یک اقدام ناشیانه دست به دامن آمریکا شد و آمریکایی که منزوی بود در کشور ایران حضور پیدا کرد.

فرماندار بشرویه ادامه داد: سرانجام آمریکا خنجر از پشت به ملت ایران زد و ماهیت استکباری خودش را نمایان کرد و دست به جنایت و غارت زد و این جنایت ها هم نیز تا الان ادامه داشته است.

وی با اشاره به دلایل دشمنی آمریکا با ملت بزرگ ایران گفت: هویت اسلامی نظام و مردم یکی از دلایل دشمنی آمریکا با ایران اسلامی است چرا که این‌ها آماده شده بودند، پایان اسلام را جشن بگیرند اما انقلاب اسلامی پنبه های آن را رشته کرد و تا کنون از ملت ایران فقط سیلی خورده اند و توان پاسخ آن را هم ندارد.

علیزاده استقلال خواهی نظام جمهوری اسلامی ایران را از دیگر دلایل دشمنی آمریکا با مردم ایران برشمرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده در تمام زمینه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی مستقل است.

فرماندار بشرویه در ادامه تاکید داشت: بزرگترین ترس آمریکا، صدور آرمان های انقلاب اسلامی به دیگر نقاط جهان است.

وی بر ضرورت توجه به تهاجم فرهنگی تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری در دولت های مختلف تذکر دادند که تهاجم فرهنگی را جدی بگیرید اگر در حوزه فرهنگی آسیب ببینیم به زودی جبران نخواهد شد.

علیزاده در ادامه عنوان کرد: مقام معظم رهبری در حوزه‌ی برجام در دولت قبل تذکر دادند ولی این افراد برخی نیروهای انقلابی را تهدید و سند ۲۰۳۰ را اجرا کردند و مراکز فرهنگی و آموزشی را به لجن کشیدند و امروز شاهد پیامد های آن هستیم.

فرماندار بشرویه با اشاره به اینکه فتنه اخیر، فتنه‌ی کمی نبود چرا که دشمن به صورت‌ گسترده برای آن کار کرده بود ولی به فضل الهی شکست خورد، گفت: یقین بدانید اگر این فتنه برای هر نظام دیگری تدارک دیده می شد آن نظام سرنگون شده بود اما به فضل خدا، نظام از این فتنه‌ی سنگین سربلند خارج شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول