اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

روز ملّی استکبارستیزی| قدردانی استاندار خراسان جنوبی از حضور مردم بصیر استان در راهپیمایی ۱۳ آبان

استاندار خراسان جنوبی طی پیامی از حضور مردم ولایت‌پذیر و بصیر خراسان جنوبی در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کرد.

روز ملّی استکبارستیزی| قدردانی استاندار خراسان جنوبی از حضور مردم بصیر استان در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،‌ جواد  قناعت، استاندار خراسان جنوبی طی پیامی از حضور مردم بصیر استان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تشکر و قدردانی کرد. به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح است:

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

"وحدت، مقاومت و اراده ملت، رمز پیروزی در برابر آمریکا ست". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) 

بار دیگر به لطف بصیرت و زمان شناسی شما مردم مسلمان و انقلابی، شاهد شکوهی وصف ناپذیر از حضور همه اقشار بویژه نوجوانان ، جوانان و هنرمندان در اجتماع عظیم یوم الله سیزدهم آبان ماه" روز ملی مقابله با استکبار جهانی" بودیم. 

این گردهمایی باشکوه که یکبار دیگر غیرت انقلابی را متجلی ساخت، ایستادگی سرافرازانه در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های (عبری، عربی و غربی )  نظام سلطه و استکبار جهانی را برای جهانیان به تصویر کشید و با طنین انداز کردن شعارهای" هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة" و"مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر فتنه گر و مرگ بر انگلیس" شکست دیگرباره هیمنه پوشالین جبهه استکبار را در  اقیانوس اراده پولادین، قدم‌های ثابت و مشت‌های گره کرده ملت همیشه همراه و دوستداران نظام و عاشقان ولایت غرق نمود و جز بهت و شگفتی برای آنها که منتظر تزلزل ستون های انقلاب شکوهمند اسلامی در این رویداد تاریخی بودند، باقی نگذاشت. 

آفرین بر شما مردم که در این برهه حساس که دشمن به زعم باطل خود، با تشدید جنگ‌های روانی و رسانه‌ای و تعدی به حرم آل الله و رقم زدن صحنه‌های دلخراش از به شهادت رساندن و مجروح کردن جمعی از زائران و مجاوران حضرت شاهچراغ(علیه السلام)، سعی در کمرنگ نمودن پشتوانه‌های مردمی انقلاب داشت، با حضوری وحدت بخش و حماسی در این راهپیمایی ضد استکباری، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود مهر تأییدی مجدد زده و پیمانی دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی بستید. 

بدون تردید این لبیک شما به آرمان‌های ولایت و نظام، پشتوانه ای عظیم برای خدمتگزاران است تا با دلگرمی در مناسبات بین المللی از حقوق حقه ایران سرافراز دفاع کرده و رسالت خویش را در تحقق تمدن نوین اسلامی ایفا نمایند. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه مبارزه با استبکار و تشکر از حضور عاشقانه اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران، روحانیت معظم، اصناف، هنرمندان، ورزشکاران، دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی عظیم یوم الله ۱۳ آبان ، از همکاری صمیمانه اصحاب رسانه، صدا و سیما و مسئولین سازمان‌ها، نهادها و ارگان های استان خراسان جنوبی که بسترهای این حماسه سازی پرشور و وحدت آگاهانه را در پاسخ دندان شکن به فتنه‌های آمریکایی - انگلیسی- سعودی اخیر فراهم نمودند، قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول