اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طنین فریاد استکبارستیزی مردم کاشمر در 13 آبان

همزمان با 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز، فریاد استکبارستیزی اقشار مختلف مردم در کاشمر طنین انداز شد.

طنین فریاد استکبارستیزی مردم کاشمر در 13 آبان

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، اجتماع گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه کاشمر همزمان با 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز در جوار آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدای مدفون شده و نثار شاخه های گل ضمن احترام به مقام شامخ شهیدان با آرمان های آنان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند. شرکت کنندگان در این اجتماع که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، تمثال رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی و پلاکاردهایی با مضامین ضد استکباری و سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر فتنه گر تصویری مقتدرانه از همراهی و هماهنگی ملت در دفاع از ارزش های انقلاب به نمایش گذاشتند.  

شرکت کنندگان در اجتماع یوم الله ۱۳ آبان در قطعنامه پایانی این مراسم تاکید کردند: ما شرکت کنندگان در این مراسم ضمن اعلام حمایت از اقدامات انقلابی مجلس، دولت و دستگاه قضا مصرانه بر مقابله مستمر بر فتنه انگیزی‌ها و اخلال‌گری‌ها تاکید و از مسئولین امر می‌خواهیم ضمن رسیدگی به مشکلات معیشتی و رفاهی مردم صف معترضان و اعتراضات به حق آنان را از مغرضان جدا دانسته و راه‌کارهای قانونی بیان انتقادات را فراهم کنند.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول