اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

داورزنی: جدایی خوش‌خبر از تیم ملی بزرگسالان تنها به خاطر اختلاف سلیقه بود

رئیس فدراسیون والیبال موضوع مطرح شده در خصوص جدایی خوش‌خبر از تیم ملی بزرگسالان را غیر واقعی عنوان کرد.

داورزنی: جدایی خوش‌خبر از تیم ملی بزرگسالان تنها به خاطر اختلاف سلیقه بود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی درخصوص جدایی امیر خوش‌خبر از تیم ملی اظهار داشت: موضوعی که در خصوص جدایی خوش‌خبر از تیم ملی عنوان شده، حقیقت ندارد و زاییده برداشت‌ها و تفکرات شخصی برخی افراد است.

وی تصریح کرد: خوش‌خبر تنها به دلیل اختلاف سلیقه کاری از تیم ملی بزرگسالان جدا شد و این موضوع هیچ ربطی به فرق گذاشتن بین بازیکنان نداشت. او یک سرپرست حرفه‌ای است و اگر کارش در نوع خود بی‌نقص نباشد، کم نقص است.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: خوش‌خبر یکی از افرادی است که بیش از ۱۵ سال در خدمت تیم ملی والیبال بوده و زحمات زیادی برای والیبال ایران کشیده و یکی از حرفه‌ای‌ترین سرپرست‌های ورزش ایران به شمار می‌رود. در این سال‌ها هم هر جایی که امکان کمک به والیبال و ورزش کشور داشته، دریغ نکرده است.

داورزنی گفت: الان هم تنها به دلیل روش و سیاست‌های کاری یکسان، در تیم ملی بزرگسالان حضور ندارد و از وجود وی در جاهای دیگر استفاده می‌کنیم. خوش‌خبر در حال حاضر به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان ایران با این تیم راهی مسابقات آسیای مرکزی خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول