اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فروغی: حادثه شاهچراغ بر قلبم سنگینی کرده بود/ از چهره های ورزشی می خواهم از جبهه گیری نامناسب دست بکشند

دارنده مدال طلای المپیک گفت: به عنوان یک ورزشکار از چهره‌های ورزشی می‌خواهم کسانی که متاسفانه جبهه گیری نامناسب داشتند، از این کار دست بردارند.

فروغی: حادثه شاهچراغ بر قلبم سنگینی کرده بود/ از چهره های ورزشی می خواهم از جبهه گیری نامناسب دست بکشند

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد فروغی پس از اهدای مدال و پیراهن تیم ملی تیراندازی به آرتین، اظهار داشت: از زمانی که از این اتفاق با خبر شدم حس انزجار شدیدی داشتم و احساس سنگینی زیادی بر قلبم داشتم. فکر کردن  به اینکه این کار را یک انسان انجام داده و به یک محیط زیارتی وارد شوند که زن و کودک غیر مسلح حضور دارند، برای من بسیار سخت بود.

وی در ادامه افزود: خیلی دوست داشتم در اولین فرصت کنار آرتین حاضر شوم و خوشبختانه به همایش دامان در شیراز دعوت شدم و خوشحال شدم که این فرصت ایجاد شد تا در خدمت خانواده آرتین حاضر شوم. شب گذشته با آرتین دیدار کردم و هم حضوری به خانواده‌ او تسلیت گفتم و هم به عنوان یک وظیفه مدال و پیراهن تیم ملی را به آرتین تقدیم کردم.

دارنده مدال طلای المپیک توکیو تصریح کرد: امیدوارم روزی آرتین آنچنان برومند شود که پیراهن تیم ملی اندازه او شود و با لیاقت و همیت خود عضو تیم ملی در هر رشته ای که علاقه دارد، بشود.

وی در پایان خطاب به سایر ورزشکاران گفت: به عنوان یک ورزشکار از چهره‌های ورزشی می‌خواهم کسانی که متاسفانه جبهه گیری نامناسب داشتند، از این کار دست بردارند و عزیزانی هم که تمایل به اینگونه اقدامات دارند خود را بروز بدهند و  در این اوضاع موضع و موقعیت خود را به صورت صریح و قاطع اعلام کنند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول