اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حجت الاسلام حاجی‌صادقی: آمریکا امروز هم سردمدار همه ظلم ها و اغتشاشات است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، گفت: امروز هم آمریکا سردمدار همه ظلم و ستم ها و اغتشاشات است و ملت ما هر چه فریاد دارد، بر سر آمریکا می زند.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی: آمریکا امروز هم سردمدار همه ظلم ها و اغتشاشات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در راهپیمایی جمعه ١٣ آبان در شیراز ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هم وطنانمان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، اظهار داشت: امروز تقرب آفرینی حرم مطهر احمد بن موسی(ع)، با خون مظلومان و شهدای عزیز، ارتقا یافت و به برکت شهدای مظلوم در پیشگاه الهی و همه ملت ها از یک عظمت فوق العاده برخوردار شد.

وی با تاکید براینکه باید نسبت به دو نعمت ولایت و امتی بصیر و فتنه شناس قدردان بود، گفت: باید قدردان رهبری شجاع و ابر قدرتی بود که همه قدرتها را در همه صحنه ها شکست داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امت ایران اسلامی بیش از ٤٣ سال است که در همه صحنه ها ثبات قدم خود را با حسین(ع) نشان داده و ثابت کرده که اهل کوفه نیست.

حاجی صادقی با بیان اینکه ١٣ آبان امسال در تاریخ معنای دیگری یافته است، گفت: امسال ١٣ آبان با هفتیمن روز شهادت حادثه حرم شاهچراغ(ع) مقارن شده و باید به این شهدا تبریک گفت، چرا که سعادتی زیباتر از این که در حرم و با خون و با وفاداری و ارادت ملت همراه باشد، وجود ندارد.

او همچنین با بیان اینکه همه این شهدا، منتخبین الهی بودند، افزود: به خانواده آنها هم باید تبریک گفت؛ اگرچه سخت و جانکاه است اما فرزندان آنها به مقامی عند ربهم رسیده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تصریح اینکه امروز جلوه گری ١٣ آبان با همه زمانها فرق می کند، عنوان کرد: ایرانیان در جنگ احزاب در برابر همه حمله های دشمن ثابت کردند که امتی وفادار هستند.

حاجی صادقی تاکید کرد: امروز هم آمریکا سردمدار همه ظلم و ستم ها و اغتشاشات است و ملت ما هر چه فریاد دارد، بر سر آمریکا می زند.

او با بیان اینکه تبعید امام(ره) و شهادت دانش اموزان ما به دلیل روحیه استکبار ستیزی بود، گفت: آنها الگو بودند، نه یک بدبخت داعشی فریب خورده یا چند دانش آموز فریب خورده امروز.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی، شروع تصرف یکی پس از دیگری مناطق غضب شده آمریکا بود و قبل از آن کسی جرات نداشت.

حاجی صادقی گفت: مردم ایران با ایستادگی فرهنگ مقاومت و فرهنگ حاج قاسم را بر سراسر کشورهای اسلامی گسترانده اند و امروز هم استکبار بداند جوانان و نوجوانان این کشور با امام(ره) و شهدا پیمان بسته اند و اگر مقابل ارزش های ما بایستند، مقابل دین و دنیای آنها می ایستند.

او اظهار کرد: امروز استکبار وارد میدان سختی شده اند و مرگ تدریجی خود را سرعت بخشیده اند، چرا که این ملت غیرت دارند و حسینی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه سیلی ها و ضربه های سخت در پیش است و جز با نابودی رژیم اشغالگر، امریکا و برافراشتن پرچم حق و عدالت در دنیا ارام نمی گیریم، گفت: انقلاب ما زنده و پویا و در حال حرکت است و اگرچه سختی هایی هم بر آن تحمیل کرده اند اما با همه فراز و نشیب ها، هیچگاه توقف نداشته است.

حاجی صادقی اضافه کرد: امروز از سر استیصال دست به دشمنی های دیگری زده اند اما این امت خواهد ایستاده و نخواهند گذاشت که از انقلاب هویت زدایی کنند و هویت دینی و اسلامی و ولایی را از انقلاب بزدایند.

او گفت: آنها فکر می کنند با چند کشف حجاب و فریب چند دختر می توانند نور خدا را خاموش کنند اما نخواهیم گذاشت و ارتجاع شکل بگیرد؛ آنها می خواهند ما را به قبل از انقلاب بازگردانند اما ما در دفاع مقدس یاد گرفتیم که عبد خدا باشیم نه بندگان دنیا و یاد گرفته ایم شهادت فوض عظیم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگرچه حاج قاسم مکتب ولایتمداری را شکل داد اما آرزوی شخصی اش شهادت بود، لذا ما هم مایلیم در راه خدا سر و ابرو دهیم اما دین ندهیم.

حاجی صادقی ادامه داد: امروز مجموعه های حاکمیت و دولت با ولایتمداری و اتحاد به سمت حل مشکلات اقتصادی رفته اند و افق آینده نظام بسیار درخشان است.

او تاکید کرد: اگرچه این انقلاب سختی ها و فشارها را تحمل کرده اما به وعده الهی، روزهای آسان و گشایش و پیروزی و سربلندی بزرگی را در پیش دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: با امید، نشاط، انگیزه و قدرت در این میدان حرکت می کنیم و مجموعه حاکمیت نخواهند گذاشت بار دیگر استکبار سلطه اش را بر این ملت تحمیل کند.

حاجی صادقی با بیان اینکه خطاب به کسانی که امروز توفیق پیدا کردند که در این مراسم شرکت کنند، گفت: امریکا، رژیم اشغالگر و آل سعود و نوکران آنها به یک واقعیت پی برده اند و مرگ تدریجی خود را می بینند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول